Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
hej alla glada!!!
jo till nästa mässa så har vi ju talat om att göra träffen lite större förra året så var det ju jätte skojj (vi hade ju en vi firade med) men i år så tänker jag koncentrera på lördagen... Och för alla som vill vara med så tänkte jag att ni ska ha en chans att hitta och boka ett boende om ni vill stanna på kvällen. att vi har våra knappar (Ingemar fixar säkert till er som inte har) och ses under mässan,det tar vi lite längre fram men sen så tänkte vi ju att vi kunde gå ut på kvällen och äta gott och bara umgås och ha det skojj!!!
så för att ni ska kunna boka in dag och ev kväll så blir den stora träffen på lördagen...vi var ju många förra året men jag vet att det finns många som tyckte det var synd att dom var på mässan andra dagar och missade träffen...så skriv nu in att ni är bokade lö jag lägger till lite nu....för det är ju så att det gäller hela dagen så även ni som inte kan vara med på kvällen så blir den stora träffen ändå på den dagen så ni kan ju boka in er ändå
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Det blir nog lördag för mig med. Däremot knappast någon kvällsträff. Jag åker fram och tillbaka över dagen och har ca 2-3 timmars restid så jag lämnar nog Mässan vid 15 tiden skulle jag tro. Men en liten träff under dagen skulle vara jättetrevligt.