Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag är så lycklig jag har fått 2 nya blommor...den ena blir väl en buske och den andra oj vad fin den var, men nu vill jag ha lite hjälp om ni kan med tex härdigheten mm på dom
den första heter Francoa "rogerson´s form...(brud........) den andra en clematis Heracleifolia clematisen är ganska liten ännu och den tar jag väl in över vintern den andra är lite större,men ska väl kanske in den med jag hittar inte så mycket på svenska så nu hoppas jag på er hjälp
Redigerat av malin72: 23-10-2007, 21:37
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358
CITAT (malin72 @ 23-10-2007, 22:36)
jag är så lycklig jag har fått 2 nya blommor...den ena blir väl en buske och den andra oj vad fin den var, men nu vill jag ha lite hjälp om ni kan med tex härdigheten mm på dom
den första heter Francoa "rogerson´s form...(brud........) den andra en clematis Heracleifolia clematisen är ganska liten ännu och den tar jag väl in över vintern den andra är lite större,men ska väl kanske in den med jag hittar inte så mycket på svenska så nu hoppas jag på er hjälp
bägge två är härdiga i din zon . Francoa - kan du ha ute och plantera den nu funkar och är härdig långt upp i norr . ( Kerstin vacker blomma)