CITAT (Gillan @ 26-10-2007, 06:23)

Stackars, stackars er alla :trostar: . Jag kan bara spekulera i hur vi Odlaiter hade reagerat om Ingemar och Göran skulle ha gjort lika dant i februari i år när de gjorde om Odlas forum :-fear-: . Men de gjorde det för allas vårat bästa och vi slapp all denna frustration som ni nu genomgår. Visst fanns det en massa nytt som vi kanske inte förstog på direkten, men vi fick en hel del hjälp av dem. Dessutom så hade vi en otrolig hjälp av varandra :kompiskram:
Nu känner jag inte riktigt till bakgrunden till Odla men vad jag förstår så är det just Ingemar o Göran som ligger bakom sajten, ingen koncern som har hur mycket resurser som helst. Så all heder åt dom som står bakom Odla.
Bonniers genomgår tydligen omfattande förändringar på alla plan. slår samman säljorganisationer för sina bokförlag bl a vilket innebär att bara några få av deras författare kommer att aktivt marknadsföras mot bl a bokhandlare. Uppsägningar av personal blir det naturligtvis också. Jag tror Bonniers har huggit sig i tummen på många plan just nu, i stället för att anpassa sig till den nya tiden så verkar det som om man tjurar och låter allt gå ut över personalen, och i fallet m AoT:s forum, användarna. :-(.