CITAT (Tosan @ 29-10-2007, 22:53)

Jag klarar nästan inte av den, det är rent fysiskt jobbigt... Och ja, jag har åxå sett orginalet, fler än en gång...
Men vad är det som är jobbigt? Förstår inte riktigt. En karl som till varje pris vill fylla upp den traditionella mansrollen vilket alla i hans omgivning vet om att han inte klarar. Så ska han bevisa att han fyller ut skorna och ställer till det ännu värre.
Enbart komiskt skulla jag säga.
Ungefär som originalet jag såg. Han kom in med en nästan ny bil. Han tar ut en sprillans ny overall och hylsnyckelsats ur bilen. Avlutar med en oljedunk för här skulle det minsann sparas på service när nu bilen var så dyr.
Karlskrället håller på med något mystiskt ca en halvtimme och tappar ur någon mindre mängd vätska ur bilen för att sedan försöka börja fylla på olja. I det läget knallade vi lite försiktigt över till honom och påpekade att han hade tömt kylaren på vätska och att han nog inte skulle hälla motorolja i denna.
Som väl var så hade han inte lyckats tömma ur allt ( gick inte att göra utan att ta loss kylaren som väl var) och det var inte frysgrader så han tog sig därifrån i alla fall. Den bilen kommer nog troligtvis at vara inlämnad på märkesverkstad i fortsättningen
Kalla mig rå

och hjärtlös om du vill, jag skrattar gott fortfarande.