”Netha skrev så här”: Då har du högre toleransnivå än jag.Tål inte ens att någon snyter sig i min närhet... sånt gör man diskret på toaletten el iaf inte när man är i ett sällskap. Ännu värre... en som snyter sig i papper/pappersnäsduk och sedan stoppar det i fickan... Uäääck ”Trädgårdsflanören citerade och svarade så här”: CITAT (Netha @ 29-10-2007, 23:06) Ännu värre... en som snyter sig i papper/pappersnäsduk och sedan stoppar det i fickan... Uäääck
Svar på sådant. -Så du är en sån som går omkring med snor i fickorna.
Här blev det en missförståelse mellan Netha och Trädgårdsflanören och det kan man förstå efter det svaret hon fick, trodde att h’*n menade henne personligen och då har man väl rätt att svara som man Netha gjorde inget innan h*n förklarade i sitt sista inlägg se längre ner
”Netha citerade inlägget som jag hoppat över och frågade så här”: ? Kan du förklara hur du menar?
”Trädgårdsflanören citerade detta och svarade så här”: Är det så svårt? Du snyter dig i en pappersnäsduk.Stoppar sedan den i fickan... Vad har du då i fickan??
”Netha citerade igen och svarade så här”:Är du läskunnig?
”Trädgårdsflanören svarade”:Helt analfabet, men skrivkunnig.
”Hoppade över ett svar från Netha men kopierat in det Trädgårdsflanören skrev”:Inget angrepp mot dig Netha, men ett svar på ditt inlägg att det är ännu värre med de som snyter sig i papper/pappersnäsduk och sedan stoppar det i fickan...
Hörde kommentaren -Så du är en sån som går omkring med snor i fickorna. en gång, när vi stod samlade i en foalje och en snöt sig ordentligt och sedan stoppade tillbaka sin näsduk i fickan.
-------------------------------------------- Så jag tycker att du Netaave skall be Netha om ursäkt för ditt påhopp. För om du läser så kunde det missförstås att Netha går omkring med snoriga pappersnäsdukar i fickan fast hon skrev att det var det värsta hon visste därför ifrågasatte hon Trädgårdsflanörens svar.
Detta blev långt men jag tycker inte om när man behandlar oskyldiga felaktigt.
Sedan som svar på själva utgångstråden. Jag är skrynklare.
--------------------
skriver Inga från Närke i zon 3-4
|