Grattis till framgången och beklagar samtidigt den vändning det tagit med sotarfrun.
Jag har ungefär samma erfarenhet av sotarbesök, men här stänger de alltid av cirkulationspumpen till värmen, när de dka tända lyset (kontakterna sitter bredvid varandra)
Förra torsdan råkade jag också ut för en besiktningsman (Nu igen) på bilprovningen, som kostade mig 795:-. Han satte nämligen på innerbelysningen i bilen, istället för strålkastarna. Tyvärr släckte han inte belysningen igen, utan bilbatteriet var tomt på fredagen när jag skulle ta bilen igen. SAmma problem på söndagen och måndagen. Efter att ha gått igenom hela bilens elschema, bytte jag batteri i måndags (795:-) i tisdags var batteriet tomt igen! På med snabbstarten (bokat möte) och åkte iväg. På vägen in till "stan", skulle jag rätta till backspegeln och kände att den var varm? Då upptäckte jag att kartlampan i backspegeln lös! = innerbelysningen tänd! Det går inte att se dagtid att en lampa lyser på golvet i baksätet, om man inte vet om det!
|