CITAT (aanderss @ 18-11-2007, 13:46)

Att kalla folk forumtroll skall ej accepteras här tycker jag.
Jag håller med, det är ett personligt påhopp. I användarvillkoren står:
"Informationen som läggs in vid användandet av tjänsten får t.ex. inte innehålla eller omfatta något av följande: [...] annat oförenligt med god netiquette". God netiquette innebär bland annat att man inte gör personliga påhopp.
Men i just detta fall stör jag mej 10 gånger mer på den aktuella användarens signaturbild - symbolen för kommunism. För mej är det lika provocerande som om någon hade haft ett hakkors, en bild på Idi Amin, ett Ku Klux Klan-märke (om det nu finns något sådant) eller hyllat al-Qaida på sin signaturbild...
Hade detta varit ett forum för diskussion av extrema politiska ideologier hade det kanske passat in, men på ett trädgårdsforum???

Angående vad som accepteras eller ej på Odla.nu så har jag förstått att här fungerar det så att det inte finns någon moderator som ska se till att styra upp forumet utan här ligger det ansvaret i första hand hos den som skriver inlägget och i andra hand hos de andra medlemmarna som uppmanas anmäla brott mot användarvillkoren till administratören. Så - aanderss, du får väl anmäla inlägget och se vad som händer....
Redigerat av *Ulrica*: 18-11-2007, 18:31