CITAT (MariaS @ 20-11-2007, 12:32)

Om du ändå själv SKITER i denna informationen, så kan jag inte förstå varför du lägger ut den!!!!!!
Sen kommer ju faktisk citatet ovan från DIG och ingen annan.
herre gud Maria !!
jag ville vara snäll och ge dig mat nyttig info om din kaktus av ren vänlighet , att du sen blir sur av det kan inte jag hjälpa .
jag visade dig två länkar med bra info , och inget info från mig(läs jag skrev här står) . ja jag skiter i den informationen stort sett, men jag tänkte att DU ville ha informationen som en vänlig bonus .
och sluta hacka på mig för det , och ja jag skiter i vad din kaktus tål , trodde du frågade mig vad den tålde i härdighets tråden . därför skrev jag det här och visade dig en länk ,där jag trodde den sidan besvarade din fråga (att jag uppfattade den frågan fel i härdighets tråden , kan inte jag hjälpa . det va kanske inte ens en fråga bara som jag uppfatta det). och vad din kaktus tål eller inte tål bryr jag mig inte om , visst fine synd att den är död nu . tråkigt .
och varför är du så himla anti mot engelska sidor ??? , dom ger lika matnyttig info som andra om inte mer ibland . då växt odling är mer utbrett i världen än i Sverige ( främst inne växter då ) då ute växter inte är samma klimat .
så för en sista gång , jag skrev ingen information till dig om denna växt från min hjärna . visade dig två länkar va du gör med infon där . bestämmer du .
så förlåt att man visade dig två länkar av vänlighet . ska aldrig göra om det lovar . och sluta hacka är trött på det .
så sluta bli sur för att folk är vänliga . och vill du inte läsa sidorna skit i det då , du behöver inte vända upp och ner på världen för det . och att jag blir irrterad förstår du väl då jag visade dig dom 2skit sidorna av vänlighet och du bara hackar tillbaka . utan att ens säga tack för infon på sidorna eller , tack för infon men jag behöv inte den nu .
som sagts innan av MimmiH ,skulle jag själv bli glad om någon letade upp info om min okända växt .
så sluta hacka och skit i detta nu , jag lovar ska aldrig ge dig nån info igen . så du kan vara helt lugn .
så jag är klar ,, är du ? ,, hej då