CITAT (Inga från Närke @ 25-11-2007, 20:54)

I torsdags var vi på vår sista simning och imorgon måndag ska jag ringa för återbesök hos VET. Det har gått bra, vi ska fortsätta med gymnastiken som vanligt.
Nemo är numera så van vid den att det räcker med att jag sätter mig på golvet och säger till honom att kom nu så ska vi ha gympa så kommer han och lägger sig mellan mina ben och vi gör de rörelserna som vi ska.
Musklaturen är bara 1/3-del mindre än på det friska benet så det är gott betyg, så fortsätter vi med allt så ska det nog blir fullt ut så småning om. Vi ska försöka att börja simma hemma 1 g/vecka, fick ju tag i ett beg. badkar gratis och lånat flytväst av grannen.
På sista promenaden på kvällen så belastar vi benet med vikter på totalt 15 gram för att träna upp styrkan och det ska han göra också ett tag framöver.
Tack än en gång för era uppmuntrande ord det hjälper så att man inte tappar gnistan trots att det ibland känns jobbigt, men Nemos hälsa går före allt annat.
Fantastiskt att det går så bra... men det är ju tack vare matte och husse jobbar så hårt med träning.