Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Weibulls Partihallar Göteborg, Var
          eva-louise, S-Ha...
          Inlägg 22-01-2004, 13:33
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 63
          Medlem nr: 229

Eftersom jag också har drappats av amaryllisfrossa o läste att Ina köpt dem för 10 kr st, har jag raggat upp en vännina som har en dotter i Göteborg. Men var ligger Partihallarna, står endast boxadress i telefonkatalogen. Hon måste kasta sig dit o köpa småblommiga till mig.
          Eva-Louise

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 23-01-2004, 09:35
          Länk hit: #2

Gäster

I förra veckan reade de också ut lökar för 1 kr/påsen på Hornbach på Hisingen. Då kunde jag inte låta bli att köpa en del sorter som såg roliga ut, trots att jag är ganska ny på området (har haft trädgård i snart två år). Det var bl a vintergäck, vintergäcksiris, guldlök, bollök, klockhyacint, flocktulpan och porslinshyacint. Jag har satt dem i två balkonglådor nere i min källare och hoppas kunna plantera ut dem till våren. Har ni några råd till en nybörjare om dessa sorter? Är de t ex lämpliga att ha i halvvilt tillstånd i en äng?

Olle

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 16:48

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon