Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Två bilder med nya kameran, Tjuvknäppte före jul
          Åsa
          Inlägg 06-01-2003, 12:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 68
          Medlem nr: 13

Har haft "smolk i glädjebägaren" för jag har inte lyckats mata in tagna bilder i datorn. Testade före jul och då funkade deet bra, men sen när sonen fåttt kameran (bara halva) i julklapp och tagit bilder hejvilt i några dagar, så funkade det inte med överföringen. Snacka om antiklimax. Provade på alla möjliga sätt (utom det rätta), rådfrågade på forum och datakunniga i släkten, men alla gick bet. Men IGÅR lyckades jag till slut, man ska tydligen ha datorn avstängd när man kopplar in och säter på kameran, annars hittar den inte USB-porten. Så enkelt när man kan det! Men det är visst olika på olika datorer/kameror?! Skickar er de två bilder jag tjuvknäppte före jul; mitt tomteland vid bron (söt näsa,va!) och min "fuskbuxbom" som jag gjorde i höstas. Nu måste jag "bara" lära mig alla finesser på kameran också........ Kram från Åsa

--------------------
          Kram från Åsa

"Hjärtat får inte rynkor"

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Åsa
          Inlägg 06-01-2003, 23:30
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 68
          Medlem nr: 13

Min kamera är en Olympus C4000z. Bra du skrev om det där med USB-kabeln, jag funderade faktiskt på hur jag skulle göra, men har låtit den sitta , så nu får den göra det fortsättningsvis. Ett "kameraforum" skulle inte vara helt fel, jag är TOTALT novis, både vad gäller datorer och kameror, men VÄLDIGT stolt över att det var jag själv som lyckades klura ut detta med bildlagring. En kamerafråga förresten: ngn som vet hur mkt en nätkabel kostar..just nu går det massor av power när jag sitter och "tränar" att pilla på alla knappar....... Kram// Åsa

--------------------
          Kram från Åsa

"Hjärtat får inte rynkor"

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 10-08-2025, 02:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon