Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Gott Nytt År! 2008
Ok jag är kanke liiite tidigt ute Men vaddå? 2 veckor "hit" eller "dit" spelar väll ingen roll i detta sammanhang Speciellt denna tid när man inte har något att ta sig för .................. Drabbades av en otrolig klåda, alltså så-klåda........Mina Penseér är nu sådda och redo att börja växa Hur är det med er andra?
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Det blev en sort med röd-lila-vinröda kruskantade och ljusblå, rosa stora enkla och en lila sort med vitt ansikte. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att även pillra ner lite egensamlade fröer också 2008 skall jag endast driva upp 80st Penseér............. men konstigt nog har jag sått 120st.......
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Lady Hamilton @ 17-12-2007, 11:33)
Det blev en sort med röd-lila-vinröda kruskantade och ljusblå, rosa stora enkla och en lila sort med vitt ansikte. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att även pillra ner lite egensamlade fröer också 2008 skall jag endast driva upp 80st Penseér............. men konstigt nog har jag sått 120st.......
ja du så det kan gå!!! men det låter fint jag ska ut och kolla vad jag vill ha kanske redan idag, eller vänta var det julklappar jaja visst ja min egen julklapp till mig själv kanske eller hur jag nu ska få det att gå ihop
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"