CITAT (Gossen Ruda @ 20-12-2007, 19:07)

Det är rätt så "inne" att prata om och pröva analsex, varför övergår tyvärr min fattningsförmåga. Kan nog inte tänka mig ett äckligare sätt skaffa sig en orgasm, på köpet kan man få den ena inflammationen efter den andra med tanke på bakteriefloran i tarmen. En kondom kan som sagt spricka och det är nog vanligare där än vid ett samlag. Kollar man porrfilmer är det mycket vanligt numera, det är väl ett sätt att tänja på gränserna.
du kankse skulle prova ?
det är inte alltid säkert att man får inflammation . men som jag skrev innan får man ju alltid var någa med skyddet dvs att datumet inte gått ut plus allmän renlighet vilket gäller i vad som helst . plus finns det extra tjocka kondomer vilket funkar utmärkt för just det tillfället . och det är kankse ett sätt att tänja gränserna mellan en tjej och kille men inte mellan två killar .
CITAT (sqrulan @ 20-12-2007, 20:51)

Jag menar det jag skriver!?
utveckla gärna ,, och skriv gärna varför du är emot att två gifta män har sex med varandra ?
kan tillägga att jag har aldrig haft några som helst problem med varken det ena eller det andra . inte ett läkar besök har jag gjort . det ända är att jag tat ett blodprov för att vara säker om jag nu ska bli privat
och för det andra det är väl inget att bry sig om hur folk har sex ?? ,, och angående sjukdomar så kan det lika gärna komma från andra håll plus vilken man än har sex med kille eller tjej eller tjej och tjej eller kille och kille
Redigerat av flaxss: 20-12-2007, 21:01