Här hettar det till utan att jag medverkar.
Nej du Linus, det skall gå långt innan jag sysslar med sådant skitgöra. Möjligen om en tjej bad mig men aldrig på mitt initiativ.
Vad gäller pojkar... naturen har sett till att det finns två kön vars bådas samverkan kan föra arten vidare. Tyvärr har naturen också sett till att denna akt är så lustfylld att ett ibland för starkt sug efter densamma uppstått och ett lika starkt sug efter en partner. Inget fel i det men det blir normalt för mycket graviditeter för artens fortbestånd, ja hela världens fortbestånd.
Varför det ibland slår slint och suget istället uppstår inom det respektive könet är nåt jag inte begriper. Enligt min mening är det mot naturens och utvecklingens vilja och uppsåt. Tyvärr finns det väl inga fullständiga undersökningar gjorda varför heller för då skulle undersökarna genast kallas för homofober. Jag kan ju nämna ett par orsaker jag misstänker men det får vara.
Vad var och en personligen sysslar med struntar jag faktiskt i men när man öppet går ut och deklarerar, nästan skriker ut det, att man är homo börjar jag lite undra över orsaken till valet. Ett val är det i dom flesta fall vilket framgår när man studerar vad en del företrädare har skrivit.
Hellre homofob än heterofob. God natt.