Hej! I ärlighetens namn svarar jag så här: Dr Phil brukade jag följa ett bra tag under fjolåret, när jag fick nys om det av en annan person. Nu körs repriser så då ser man det ju inte. Oprah (där denne Dr Phil började som Tv-doktor innan han fick eget program) ser jag gärna på om tillfälle finns, eftersom innehållet ofta är relevant och intressant. Sist handlade det om sekter i USA - känns ju väldigt aktuellt inte minst i Sverige just nu. Den amerikanska såpan Glamour ser jag gärna på också - har följt serien så gott det har gått, trots dagtidssändningar. Detta gäller även Robinson på SVT. Sex and the city har jag råkat se på av någon slump när TV:n slagits på, liksom Baywatch. Fame Factory såg jag en gång då en ganska nära släkting deltog. Henne har jag följt litegrand, men inte så mycket som jag skulle velat i alla veckofinaler osv. Men hon är då kvar än där. Sen ser jag ju annat hellre än de exempel som nämns i frågeformuläret, t.ex. Arns Rike (intressant avsnitt igår om Sveriges ursprung - västgötarna mot svearna i början av 80 - någon som minns denna debatt? Var själv bara 7 år då. Sen är jag ju en sportfåne som gärna ser längdskidåkning, ishockey och alpin utförsåkning live i TV! Handbolls-EM följde man också ganska väl.
Ja, det var väl de program man gärna ser idag. Sen finns ju program som tyvärr slutat för säsongen, t.ex. Gröna Rum. Men om bara en månad börjar det ÄNTLIGEN igen!

/Ann-Louise