Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha här kommer min lilla lista som den ser ut nu...blir mera när köpes fröna kommer och jag inte vill ha allt det som jag har nu som är över är årets skörd...
tolvgudablomma "rosa" slut vittpytta lila malva högväxande himmelsblomma kinesisk riddarsporre vit ballongblomma blå ballongblomma slut aklejruta lila krollije frön slut känguruäpple blågull slut blå strandiris slut rysk marton slut eucalyptos (okänd sort) akleja vinröd??? tror jag om den inte blandade sig med andra slut jätte stäpplilja slut mera kommer säg bara till om det är något ni vill ha lägger till pastell lupin förgätmigej "myosotis alpestris" 1 portion slut
Redigerat av malin72: 08-01-2008, 01:46
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (ingrid fuxwall @ 30-12-2007, 21:51)
Du har flera frön som jag är intresserad av och då kommer frågan - vad vill du själv ha?
ingrid
det vet jag inte men pma vad du vill ha så prickar jag av listan det behöver ju inte vara byte så....vad har du då
Redigerat av malin72: 30-12-2007, 22:25
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"