Här vore det bästa att inte lägga in en kommentar
Jag anser att jag blivit påhoppad ibland. Det är så samhället fungerar och har man inte fått lära sig att ta det med en nypa salt så förgås man ute i det riktiga livet. Ibland har ngn annan från forumet förstått var man menar och "medlat". Jag har inte alls ont av det, som ngn här sa, lite ironi ibland är dämpande. Vi är ju vuxna människor. Så fort man sluter skolan så finns det ingen rektor att springa till. Chefer på arbetsplatser sitter inte och dalltar. Ibalnd kanske folk går in och är trötta men kan inte låta bli att svara på ett inlägg.........man ska ju inte behöva väga sina ord fram och tillbaka....eller studera, jösses jag har glömt vad det heter

tja, hur man diskuttera på ett sakligt sätt........se där, där finns det tillfälle för ngn annan att lägga ett ironiskt inlägg för jag glömt ordet......ex - inte undra på att du inte vet hur man duskuttera när du inte vet hur det stavas än mer vet vad det heter..haha...bjuder jag på......min fibromyalgi gör att jag har lite taskigt minne men det ska ju inte ni andra behöva ta hänsyn till. Gör inget om det skojas med.
Se, nu har jag gjort det.......skrivit i en tråd när jag är trött, flummat ihop texten..............skulle jag vänta och skriva så får jag väl leta upp tråden efter en vecka........hahaha...
Jag tror att alla gör sitt bästa och sen har en del lite underfundig humor och det tycker jag är roligt.
Jag tycker det är ett vänligt forum
Milde tider, mitt minne igen.........Svar på frågan....tycker vi har det bra som vi har det och sedan tycker jag att alla försöker hjälpa alla. Är det ngn som blivit missförstådd så medlas det...........
jösses....en massa stavfel igen...ni får leva med det.....kan meddela att jag kan stava men snubblar gärna över tangenterna.......
Redigerat av vindspel: 05-01-2008, 11:39