Dags att uppdatera den här tråden med bilder som jag lovade från mitt "nya" utedass som blev klart under sommaren. Tanken var att få upp ett tyg som skulle hänga snyggt i taket (tänkte fästa det med någon krok i mitten av taket så att det skulle se snyggt ut, men det blev pannkaka!) men det ska nog bort helt o hållet tror jag...om ingen har tips på hur jag ska få upp det på ett snyggt sätt, innertaket sluttar ju dessutom så det är kanske svårt att få det att se bra ut.
Här är i alla fall några bilder från det nya dasset, en ganska stor förändring från hur det såg ut från början va?!

Sen är det alltid små detaljer som ska förändras men det får bli till nästkommande sommar.
nyttdass1.jpg Tyget i taket ska nog bort om jag inte lyckas lösa upphängningen på något bra sätt...
nyttdass2.jpg Lite sned bild men man ser i alla fall hur förändringen ser ut.
nyttdass3.jpg Man kan alltid se något genom dörrspringan!
nyttdass4.jpg Katten Busen (som tyvärr fick somna in för gott den 28/12-07) spanar ut från dasset.
nyttdass5.jpg Utsikten från dasset. Zinkbaljan med vatten fungerar perfekt i ett sådant litet utrymme! Utsikt över gamla äppelträd som inte beskurits på säkert år och dar...
"Lycka är att göra det man vill och vilja det man gör".