Medlem
Antal inlägg: 18
Medlem nr: 11 937
Vet inte var jag ska posta detta men lägger det här så kan väl snälla admin flytta det om det ligger fel.
Jag har 3 stora hundar med lika stora tassar. Min trädgård är helt förstörd, gräsmattan obefintlig med lera överallt. Det måste ju gå att ha en trädgård även om man har hundar? Jag har iaf sett det på andra ställen men hur GÖR de?! Vill inte ha grus utan något som är skönt att gå på. Jag älskar att gå barfota och att få in smått grus i fötterna är inte skönt. Snälla söta trädgårds experter: Kan ni hjälpa mig?
Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061
Hur ser den ut på sommaren, är den fin då? Hundarna kanske inte ska vara på gräsmattan just nu när det har regnat så himla mycket, mina är nästan aldrig på gräsmattan för jag går en promisar med dom(görförmodligen du också ) Just nu är det väldigt vått i markerna här. Jag kanske inte riktigt förstår hur du menar
Medlem
Antal inlägg: 18
Medlem nr: 11 937
CITAT (Bettis @ 16-01-2008, 13:01)
Hur ser den ut på sommaren, är den fin då? Hundarna kanske inte ska vara på gräsmattan just nu när det har regnat så himla mycket, mina är nästan aldrig på gräsmattan för jag går en promisar med dom(görförmodligen du också ) Just nu är det väldigt vått i markerna här. Jag kanske inte riktigt förstår hur du menar
Nej den är hemsk på sommaren också, gräset får ju aldrig fäste eftersom 12 tassar trampar ner det Hihi de måste ju vara på "gräsmattan", var ska de annars vara? De går ju fritt på tomten och det är ju liksom det som är problemet
Spärra av vissa delar är inte ett alternativ. Jag går också promenader men mina, men under dagen då det är fint väder får de vara ute i trädgården. Roligare för dem i stället för att ligga inne i huset. Trädgården är till för mig OCH mina hundar.
Kom på att det kanske är bra att se hur eländet ser ut. Här kommer lite bilder. Titta och gråt...