Jippie! Det fungerar uppenbarligen

.
CITAT (Lilla Birka @ 19-01-2008, 19:27)

Det är ju ungefär samma som jag propagerat för flera gånger tidigare, men alla läser ju inte alla trådar. Jättebra om man ser att ett spam är anmält, men ändå bättre om man ser att BÅDE Ingemar och Göran blivit underrättade! Man kan välja att ge dem varsitt pm men enklare (tycker jag i alla fall) är att gå in på förstasidan, klicka på information, klicka på kontakta oss och fylla i som klagomål. På det sättet kan både Ingemar och Göran läsa det, oavsett vem som är i tjänst. Ett pm till en av dem kan bli liggande eftersom de inte läser varandras post och de naturligtvis måste vara lediga ibland! Eller vad säjer ni?

[/quote]
Just det, det har jag sagt vid åtminstone 4 tillfällen tidigare, är jag osynlig?????
CITAT
Nej då Lilla Birka! Du är absolut inte osynlig, lång ifrån

.
Men om du läser vad är jag har skrivit en gång till så kanske du förstår vad jag menar med mitt inlägg. Jag menade i alla fall inte att såra någon annan. Det kan du vara säker på.
Jag vet att flera har försökt få ordning på detta och flitigt anmält. Vad jag är ute efter är att
alla direkt ska kunna se att det redan är anmält genom att.....
Den som anmäler skriver i just den aktuella tråden ett enda ord........ANMÄLT!, Det borde inte behövas nåt mer. Detta istället för att man först ska anmäla, sen leta reda på en tråd som handlar om anmälningar och därefter skriva i den om att man har anmält. På det här viset så räcker det med att
en person skriver
ett ord i
en tråd och så är problemet löst för den gången
Jag gav förslaget för att bespara både
oss och
adm lite jobb. Och det är väl bra att bra saker kan utvecklas till att ev kunna bli ännu bättre
Hoppas du förstår vad jag menar och att du inte är ledsen
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!