CITAT (Gunilla T @ 21-01-2008, 15:48)

Synd...att tråden togs upp igen.
Yttrandefrihet innebär frihet under ansvar och de flesta av oss är helt införstådda med begreppet. Det används inte "in absurdum" för att skada eller kränka människor som har en annan uppfattning. Inte heller skriker vi censur! om vi inte får fortsätta förolämpa!
Clivia gick in i debatten för att värna "om barnens bästa" - men jag saknar verkligen den empatiska och kärleksfulla omtanken i samtliga inlägg av Clivia som gör att jag tvivlar starkt på att det handlar om omsorg om någon öht. Kärlekslösheten och kylan i inläggen tyder på något annat.
Clivia, ju mer du skriver desto mer avslöjar du dig själv.
Dethär handlar om psykologiska spel, lätt att bli "taggad" och försöka övertyga Clivia med sakliga och behjärtansvärda argument men det är nog dödfött.
Clivia får massor av energi när någon svarar och använder sig av yttrandefriheten och demokratin för att hävda sin rätt. Lite svårt att bemöta...ochhon känner sig som en vinnare .
Föreslår att vi låter denna "iron lady" hitta något annat forum där hon kan fylla på sin energi och att vi på Odla inte tänker hjälpa henne med det i fortsättningen.
Kärlekslösheten och kylan i inläggen tyder på något annat.

Jäklar, ni verkar som en prins som genom ett glasskal ser Snövits karakter...
men jag saknar verkligen den empatiska och kärleksfulla omtanken i samtliga inlägg av Clivia som gör att jag tvivlar starkt på att det handlar om omsorg om någon öht... Jag skulle aldrig tänka mig hur mycket skulle en diskussionsinlägg avslöja...
behjärtansvärda argument ... please, kan ni förklara för mig
Clivia får massor av energi när någon svarar och använder sig av yttrandefriheten och demokratin för att hävda sin rätt. Lite svårt att bemöta...ochhon känner sig som en vinnare . Som jag har sagt i föregående forum, lite argument skadar aldrig. Det är verkligen lätt att döma....
Föreslår att vi låter denna "iron lady" hitta något annat forum där hon kan fylla på sin energi och att vi på Odla inte tänker hjälpa henne med det i fortsättningen.
Ja, styrelsen kanske kommer att följa dig...