CITAT (Gossen Ruda @ 22-01-2008, 12:58)

Det är iaf skönt att några fattar vad jag menar med skillnaden mellan att diskutera en åsikt och personangrepp. Observera att det är inte personangrepp att diskutera en företeelse någon är delaktig i vad det än gäller. Det är således helt ok att skriva "Jag gillar inte dom som är xxx". Personangrepp är det däremot om man skriver "Jag gillar inte nn för han är xxx". Jag försöker hålla mig ifrån personangrepp men om nån sparkar på mig sparkar jag tillbaka. Även om man kallar det för ironi. Nu försvinner jag på ett tag, vi ses kanske i kväll.
jag säger det igen ,, när har jag sparkat på dig ??
du sårade mig mycket . vilket du inte förstår . och jag har inte ens varit elak eller dum mot dig .
ironi är inte att sparka någon eller ett personnaghrepp ,, se skillnad . du däremot gav på mig .
jag frågade dig ,, varför du skrev att du va stolt . vad som hänt i ditt liv som gjorde att du skrev så . jag bryr mig inte om om du är stolt , va det . gärna för mig .
jag däremot har min symbol för att den är viktig för mig för att jag gått igenom mycket i mitt liv .
och därefter sårade du mig mycket med ditt inlägg
så jag frågar igen ,, när har jag sparkat dig ??
Redigerat av flaxss: 22-01-2008, 14:15