Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Starta trädgårdsföretag
          solvind
          Inlägg 23-01-2008, 12:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 7
          Medlem nr: 13 732

Jag skulle vilja starta ett trädgårdsföretag. Jag har gått en trädgårdskurs och är intresserad av lite av varje, har inget jag är jätte bra på. Hur väljer jag ett område då? Jag vill att mitt blivande företag skall gå på vinst. Jag tror det svårt att starta något. Jag vill ha tips på affärsideér inom trädgårdsbranschen. Jag vet vad det innebär att vara egenföretagare, har vänner som är det. De har ingen fritid alls. Men jag älskar trädgård!

Min plan är att driva företag helst ca. 5 år till 10 år. Det ger mig då arbetserfarenheter och då kan jag söka till något trädgårdsföretag och vara anställd. Om mitt företag börjar gå jätte bra och jag trivs kanske det kan bli något jag fortsätter med hela livet.

Tack för mig rose.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lotta Olsson
          Inlägg 23-01-2008, 22:39
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9
          Medlem nr: 13 700

Var bor du? Jag (som nog ska starta trädgårdsdesign/planering och beskärning) får i alla fall signaler om att det finns efterfrågan på både trädgårdsskötsel, anläggning och planering. Glöm inte att för enklare trädgårdstjänster som gräsklippning, ogräsrensning, enklare plantering, häckklippning får man numera göra avdrag för hushållsnära tjänster. Dock inte beskärning och annat som kräver "expertkunskaper".

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 13:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon