Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Jag vet inte vad ni tycker, men som några av er kanske har sett så har jag skrivit ANMÄLT! I ett par spamtrådar några ggr nu. Det har jag gjort för att ni ska se att det är gjort och för att Ingemar och Göran ska slippa få brevlådan full med anmälningar.
Så, om alla gör så när de anmält så slipper alla andra också göra detsamma. Det är ju inte alls säkert att det är jag som anmäler, jag är inte alltid den som ser tråden först eller ens är så snabb. Alla är ju inte alltid här heller.
Vad tycker ni?
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha jag skickade just till admin ang som vanligt kryddornas avd....så konstigt att dom syns som gäster när dom kommer dom där
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
CITAT (malin72 @ 26-01-2008, 01:06)
jaha jag skickade just till admin ang som vanligt kryddornas avd....så konstigt att dom syns som gäster när dom kommer dom där
Hur menar du? Syns som gäster? Jag har sett att de är inne som medlemmar, nyligen såg jag en Schultz som senast reggad medlem, han var inloggad då och man såg t.o.m. att han var i kryddtråden. Så när hans spam dök upp, skickade jag omedelbart inlägg med , varskodde sedan adm och flyttade upp tråden under. På något sätt tyckte jag det var roligt att h'*n blev dumpad från första linjen direkt och man kan undra vad h*n tänkte när inte spammet dök upp som väntat. Fast antagligen räcker för dom att annonsen finns där för det finns ju de som söker på vissa av orden. Men det ger åtminstone ingen spontan respons.
Redigerat av Lilla Birka: 26-01-2008, 14:34
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.