Nu är vi hemma igen.
Hugo fick sitt första CAP och det är vi riktigt stolta över.
På morgonen såg det ut som om Ikaros var ensam i sin klass och inte förrän vid domarbedömningen fick vi reda på att det hade tillkommit en annan bruntabbykille. Den kissen hade blivit klassändrad under veckan eftersom han hade blivit Champion på NERK i helgen och de hade inte hunnit få med något tilläggsblad i katalogen.
Ikaros fick en bra bedömning men blev Ex 2 denna gång, vilket var helt schysst för den andra kissen var väldigt fin och förtjänade sitt CACIB.
Vi stötte även på gamla bekantingar vilket vi inte hade räknat med. Jag gick i en av burgångarna och tittade hastigt åt höger, där stod det en tjej och borstade sin katt. När jag passerade henne så höjde hon katten till näshöjd och gömde halva ansiktet i kattens päls. Det enda man kunde skymta var hennes ögon och luggen.
Först efteråt slog det mig att det måste ha varit "vår" gamla uppfödare. Hennes uppträdande var en aning märkligt, dock.
Nåja, vi träffade på några andra istället som vi inte sett på ett tag, så det blev ett glatt återseende.