Medlem
Antal inlägg: 5 511
Medlem nr: 1 130
Mina nycklar ligger på bordet och det är den 13:e..... OCH FREDAG!! Jag får nog vara försiktig i badrummet så att jag inte slår sönder spegeln. Och bara inte grannens katt springer över vägen, när jag skall åka till jobbet i efermiddag.. tvi tvi tvi. Å andra sidan gör det inget om den springer över i natt när jag kommer hem.... I mörkret är ju alla katter grå!!!!!
--------------------
Gammelnalle
"Den som ställer många frågor, ökar mångas visdom." Kongolesiskt ordspråk
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Aspolut inte!!!!!Många spåtanter m.fl har i noggranna försök avslöjats som bluffare. Amerikanen J? Randi, har glömt förnamnet, har lovat den som har såna egenskaper 1 miljon dollar kontant. Ingen har gjort anspråk på pengarna. Borde väl vara lättförtjänta slantar.
Vad dessa personer däremot kan ha är en stor kapacitet att tolka andra människors reaktioner. Håller dom i en persons hand kan dom känna svettning och nervryckningar. Rösten är också viktig. Sen kan dom lura ut mycket av till synes oskyldigt småprat.
En ryska som kunde bedöma en person bara på ett fotografi fick titta på ett sådant. Hon fick inga andra uppgifter vilket hon klagade lite på men till slut ansåg hon att killen var en ganska sympatisk man. Han var en massmördare.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです