CITAT (Cilla @ 18-02-2004, 09:01)
--- toaletten ser ut som en skämtteckning.
CITAT (Cilla @ 18-02-2004, 23:35)
Tja, man förväntar sig av den ytterst proffessionella byggbranschen att de ska kunna åtstadkomma ett badrum som man kommer in i utan att behöva hoppa över toastolen. Kunna öppna skåp och ugn i köket. Att elurtagen i ett badrum inte sitter i just själva duschutrymmet.
CITAT (sanna @ 19-02-2004, 14:49)
Av vilken orsak skulle jag betvivla hennes beskrivning av denna lägenhetsrenovering? Exakt varför?
----
Och varför ombeds Cilla att visa fotobevis?
Cilla själv säger ju att toaletten ser ut som en skämtteckning. Blir inte du nyfiken då? Det blir jag, och det var därför jag efterlyste bilder på hur sjutton toan är utformad. Betvivlar inte ett dugg att byggare gör om lägenheter så som Cilla beskriver men jag har inte sett nån sån IRL...
Jag har själv ett tokigt konstruerat kök där man måste flytta på sej om man står vid diskbänken och jobbar och nån vill gå förbi eftersom det är så trångt mellan bänken och kylskåpet mitt emot. Vet inte vem som är arkitekt till vår lägenhet men jag tvivlar starkt på att det är en kvinna.
Ti bee - beträffande att köra med sommardäck på vintern så tycker jag fortfarande att det är oansvarigt.