Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Apropå besöksträdgårdar...., hjälp en debutant!
          Mia, zon 3
          Inlägg 06-02-2008, 10:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 491
          Medlem nr: 3 603

Hej alla!

Vill ni veta något läskigt - jag ska visa min trädgård första gången i sommar!

Känns som jag fått fullständig hybris - den är inte alls på långa vägar "färdig"... Men jag tyckte att vi hade så väldigt få visningsträdgårdar i vår STA-krets förra året, så jag får väl dra mitt strå till stacken... Får guida folk åt det hållet där jag känner mig nöjd, och hoppas att de blundar för resten....
          Och jag tycker nog själv att det kan vara riktigt kul att få se trädgårdar som är under uppbyggnad - får ju se hur folk tänker och hur de bygger då.

Men nu undrar jag - ni som har haft "öppen trädgård", vad ska man tänka på? (Antar att man inte ska köra ut hönsgödseln dagen innan, t.ex....)
          Och ni som besökt sådana, vad uppskattar man mer/mindre som besökare? (Fikabord? Inte ett ogräs synligt? Trimmade kanter? Trimmad ägare? Växtlistor?)

Usch och fy, vad har jag gett mig in på??!? slap.gif Har prestationsångest.....

/Mia

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ing-Marie i Finn...
          Inlägg 06-02-2008, 15:46
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 71
          Medlem nr: 12 869

Jag tycker inte du ska vara orolig. Vi har varit i många trädgårdar och det finns alltid något som man säger eller tänker ' så ska jag också göra eller den blomman va snygg'
          Lycka till med visningen..... var bor du och när kan man komma och titta ? flirting.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2025, 17:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon