Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Presentation, Att komma ut
          Stiffe
          Inlägg 06-02-2008, 18:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 710
          Medlem nr: 13 877

Jaha, då har den dagen kommit då jag måste inse fakta. Jag är en rosdåre mitt ute i rosträsket. Än så länge en rookie, men med ert benägna bistånd kan jag säkert blomma ut och bli en fullblodsrosdåre, eller? crazy.gif

Årets säsong blir min 7:e som rosdåre, men jag skyndar långsamt. Har väl inte kommit upp i mer än en 30-40 rosor i trädgården, ...än. Det är mer teori & planering än plantering, men å andra sidan tycker jag sådant är kul. smile.gif

Det blev lite kort kanske, men jag återkommer senare. coolgleam.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          noranettan
          Inlägg 06-02-2008, 19:16
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 686
          Medlem nr: 2 985

Det är första steget - att medge att man är en rosdåre. Sen är det aldrig mängden rosor som avgör hur dåraktig man är (jo, kanske i andras ögon). När man väl kommit ut och bekänt sig som rosdåre, då börjar det fantastiska livet i rosvänners sällskap, IRL eller virtuellt. Man lär sig ganska snart var de bästa rosfirmorna finns, i Sverige och i världen, och vilka som har internethandel (behövs vintertid). Vilka de bästa rosböckerna är och var de finns till salu förmånligt. Alla rosdårar hjälper mer än gärna varandra med allehanda uppgifter som gör att man sjunker djupare. Och det är ljuvligt hela vägen ner. giggle.gif
          Berätta gärna lite mer.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 09-01-2026, 22:42

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon