Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Smilekurs på Teia
          Överbölingen
          Inlägg 07-02-2008, 11:52
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem sedan:
          09-02-2003
          Medlem nr: 707



          Jag är djupt chockerad.

          På Telias 90200 nummer brukar väntetiden vara upp mot 70 – 150 före i kön.
          I dag kom jag fram direkt. Sedvanlig vidarekoppling efter trevligt samtal klargjorde att jag låg som nr 2 i kön.
          Samtalet gällde mobilt bredband och ev uppsägning av vanliga telenätet.

          Trodde inte mina öron. En synnerligen vänlig snubbe som gav enkla och klara besked för en som int begrip nå.
          klargjorde kostnadsvinst osv.
          Uppgraderingen som erbjuds var som jag trodde utan effekt här i byn. Avstånd från ATstation mm.

          Tänk att Telia har skickat sitt folk på Smilekurs (fått uttrycket från Nabolandet).
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          Aqvakul
          Inlägg 07-02-2008, 16:40
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem sedan:
          07-10-2007
          Medlem nr: 12 751



          En sån liten solskenshistoria! yahoo.gif


          --------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

          zon 1
           
          Citera
          mamamaggan
          Inlägg 07-02-2008, 17:44
          Länk hit: #3


          Medlem
          Antal inlägg: 15 810
          Medlem sedan:
          11-11-2003
          Medlem nr: 2 558



          CITAT (aq42 @ 07-02-2008, 16:40) *
          En sån liten solskenshistoria! yahoo.gif



          Kan man lugnt säga!

          Men visst är det väl heltokigt att man ska bli chockad av att bli vänligt bemött.

          Vet genom en son , som jobbar på Telias kundtjänst , att de jobbar häcken av sig. Det ska utökas med mer personal iaf på den orten han jobbar. Blir ju bättre både för dem och kunderna.

          Han har också berättat att det tyvärr är så att det som räknas är hur många samtal man klarar av per timme . Om man tar lite färre samtal men kan ge kunderna bättre serivce räknas inte. Likaså kollas det inte om det blir fler som måste ringa igen , blir ju längre köer då , p g a att man inte " får " låta det ta den tid som behövs. De blir uppmanade att se till att " bättra " sig d v s ta fler samtal på kortare tid.


          --------------------
          Mälardalen zon 2 - 3

          Att känna skuld är att vara human
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 02:51
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon