Medlem
Antal inlägg: 1 602
Medlem sedan: 09-02-2003
Medlem nr: 707
Jag är djupt chockerad.
På Telias 90200 nummer brukar väntetiden vara upp mot 70 – 150 före i kön. I dag kom jag fram direkt. Sedvanlig vidarekoppling efter trevligt samtal klargjorde att jag låg som nr 2 i kön. Samtalet gällde mobilt bredband och ev uppsägning av vanliga telenätet.
Trodde inte mina öron. En synnerligen vänlig snubbe som gav enkla och klara besked för en som int begrip nå. klargjorde kostnadsvinst osv. Uppgraderingen som erbjuds var som jag trodde utan effekt här i byn. Avstånd från ATstation mm.
Tänk att Telia har skickat sitt folk på Smilekurs (fått uttrycket från Nabolandet).
Medlem
Antal inlägg: 2 496
Medlem sedan: 27-01-2006
Medlem nr: 7 002
Och så läser vi i tidningarna idag att Telia skall kicka ut 2.900 pers varav två tredjedelar i Sverige Det lär ju inte betyda avlastning på Kundtjänst; man brukar ju kicka ut dom som är längst ner på stegen.
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3