Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Ja vad ska man säga... Årets första omgång var väl ungefär som fjolårets första? Inte mycket att ha alltså. Ifjol gick ju Tommy Nilsson direkt till final och kom sist där, skulle tro att Christer Sjögren gör detsamma i år. Deras medverkan tar bara upp plats för nån som bättre förtjänar kampen i finalen.
Expressens reporter skrev ju häromdan att CS troligen skulle vinna! Det var tydligen lite Schnappy-refräng över det hela och det kan jag hålla med om - men sen slutar likheten.
Vill inte se Carola som vinnare senare så.... Svenska folk, förenen eder! Rösta på nån annan.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
CITAT (Berith @ 10-02-2008, 07:33)
Ja vad ska man säga... Årets första omgång var väl ungefär som fjolårets första? Inte mycket att ha alltså. Ifjol gick ju Tommy Nilsson direkt till final och kom sist där, skulle tro att Christer Sjögren gör detsamma i år.
Vill inte se Carola som vinnare senare så.... Svenska folk, förenen eder! Rösta på nån annan.
Tänk på att hon sjunger tillsammans med Andreas. Det skulle ju, hemska tanke, kunna vara en bra låt
Och Tommy Nilsson var det ja . Det hade jag glömt . Har för mig att det var nån här som tyckte han var bäst
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
CITAT (Gillan @ 10-02-2008, 07:55)
Tänk på att hon sjunger tillsammans med Andreas. Det skulle ju, hemska tanke, kunna vara en bra låt
Och Tommy Nilsson var det ja . Det hade jag glömt . Har för mig att det var nån här som tyckte han var bäst
Andreas Johnson kom ju trea 2006, tvåa 2007 men jag hoppas verkligen inte att han kommer etta 2008. Jo om han sjunger ensam vore han värd det, men jag fattar inte hur karln tänker när han vill ha med henne??!
Vem tyckte att Tommy Nilsson var bäst ifjol...?
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----