Medlem
Antal inlägg: 7 909
Medlem nr: 4 848
CITAT
...När kennelägaren fick klart för sig att kvinnans sambo också var kvinna blev hon enligt denna avvisande. Hon berättade att hon tidigare haft kontakt med ett transvestitpar och att hon läst att transvestiter har koppling till djurporr. Kennelägaren gjorde klart för kvinnan att hon inte fick köpa valpen eftersom hon inte litade på homosexuella. Kvinnan anmälde saken till ombudsmannen mot diskriminering på grund av sexuell läggning (Homo), som drivit ärendet i domstol. Både tingsrättens och hovrättens domar var enhälliga. Kennelägaren döms också att betala Homos rättegångskostnader på drygt 45 000 kronor...
Medlem
Antal inlägg: 19 798
Medlem nr: 12 674
Hur dum får man vara?! Det här var det dummaste jag hört på länge! Jag kan som vanligt inte öppna länken, kan inte nån berätta vad det står mer? Jag hoppas verkligen tjejerna fick sin valp till slut! Kul ni har skrivit också... leta upp hjärnan... fniss... mentaltesta uppfödaren...
Medlem
Antal inlägg: 94 312
Medlem nr: 12 751
CITAT (Myosotis @ 11-02-2008, 18:26)
Hur dum får man vara?! Det här var det dummaste jag hört på länge! Jag kan som vanligt inte öppna länken, kan inte nån berätta vad det står mer? Jag hoppas verkligen tjejerna fick sin valp till slut! Kul ni har skrivit också... leta upp hjärnan... fniss... mentaltesta uppfödaren...