CITAT (Lady Hamilton @ 11-02-2008, 23:27)

Det blir nog till att fortsätta och ge några skedar tills det blir stopp och sedan fortsätta så

Mina barn har också vägrat napp och flaska Men jag hade sådan tur att min mjölk räckte tills de var över året. Efter det blev de tvugna att börja äta annat, för att jag skulle kunna ha en chans att få vara "ensam" och göra något själv. Blev liiiite less på att vara "ständig mjölk central" De lärde sig att äta gröt och "mat"
Förstår att det är besvärligt med allt skrikande och "kinkande" Men kanske någon kan vara till hjälp för din dotter så att hon slipper att vara upp i "det hela" för jämnan

Men som tur är så är det inga barn i Sverige som svälter i hjäl
Nejdå, hon svälter väl inte direkt, men att alltid vara hungrig är ju inget kul. Ungen är så go o glad annars men kniper bestämt igen munnen efter några skedar gröt. JAg vet att det bara är att köra på och prova, det finns ju inte mycket annat att välja på, ville mest ha ev tips på hur man får ungen intresserad. BVC tipsade en del, men att sitta och plocka med majskorn o sånt mättar ju som sagt inget vidare. Och det är ju just låsningen att dottern inte kan gå nånstans utan 'bihang' som blir lite frustrerande i längden.