CITAT (netaave @ 12-02-2008, 17:15)

Men herregud karln har begått en våldtäkt och har dessutom ett pågående ärende i Varberg om sexuellt ofredande av en 6-åring. Klart som korvspad att han är skyldig.
Citat ur Uppsala nya tidning
"I hovrätten för västra Sverige väntar ytterligare ett mål mot Beltran på ett avgörande. För snart ett år sedan friades han i Varbergs tingsrätt från ett åtal om sexuellt utnyttjande av en sexårig flicka. Den domen överklagades av åklagaren.
Något förhandlingsdatum är ännu inte bestämt. En förhandling kan inte hållas förrän tidigast sent i vår."
Tror snarare det är så att han blev friad för att han är en kändis, och jag är glad över att han nu blivit dömd för det här.
Låt drägget sitta i fängelse och utvisa honom sedan.
Min första reaktion på detta var att vässa mina argument och ta en rejäl diskussion med dig, neetave. Men när jag läst ditt sista stycke några gånger,så inser jag att det är lönlöst att argumentera med någon som bara slänger sig ett antal svepande formuleringar på det sätt som du gör. Jag skulle aldrig kall någon "drägget" eller uttrycka glädje över att någon blev satt i fängelse. Om du vill utvisa människor så får du väl söka jobb på migrationsverket...