CITAT (Eva i Skåne @ 22-02-2004, 23:56)
Du har humor, du Nalle

Det är inte första gången dina inlägg fått mig att skratta gott "Ålder (iallafall en hint om graden av förruttnelse!!!"
Hur pass förruttnad och skrynklig är du själv?
Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!! Ett skämt!!
Ibland kan jag bita mig i tungan efteråt och tänka:
"TÄNK OM någon blir förolämpad" ..... vilket INTE är min avsikt.....
"Hur pass förruttnad och skrynklig är du själv?"
Det måste vara helt ointressant !!!! ??? Men, det skulle nog gå sätta potatis i fårorna !!
JAG jagar ju inte villebråd här!!!
Tror inte att det är NÅGONS första tanke av de som häckar här!!
Min tanke var att OM man är intresserad av att få kontakt med det motsatta stönet

(fast idag kanske DET är tvärtom?? ... så förryckt har världen blifit

) så KANSKE den andra har ett visst intresse av förruttnelseprocessen....
Ewa!!! Jag har iofs missat din bild.... men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...
Men jag har inte tittat på alla profiler, det gör man bara (dvs JAG gör det bara) när man har haft någon form av konversation med denne....
Men gränsen mellan Ö-götland och Småland är LÅÅÅÅÅÅÅNG!!!! (Från St Annas Skärgård till Vättern.....
Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar" kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....
Men det stod ju ett antal aspiranter på kö......
Kram på er flickor i alla åldrar , med eller utan karl !