Sidor: 1, 2
*Boråstjej*
Att få skapa en trädgård tillsammans med en likasinnad är en dröm. På krogen är det ont om trädgårdsälskare så var hittar man dom?

Är det någon som har några tips? wub.gif
Iris i V-botten
Du har ju redan satt in en annons! biggrin.gif laugh.gif

Det finns ju ett antal trädgårdsälskande karlar här.
*Boråstjej*
Menar du raderna i min presentation eller menar denna trevare efter tips...
Tittiluringen
laugh.gif
jag hänger på tråden... har länge undrat om man kan vara fräck nog att lägga en trevare...
för som sagt... krogen... största samtalsämnet är väl inte växtgödning direkt tongue.gif

KRAM alla UNDERBARA människor på detta forum!
T-luringen wub.gif
Sylvia
Så nu ska vi väl få öppna en ny avdelning: Trädgårdsälskande tjej/kille efterlyses!! Bara seriösa svar, tack!! tongue.gif laugh.gif wub.gif
renate
tongue.gif Varför inte,kan väl var något.En trädgårdsälskande chaufför önskar jag mig!!!:lol: rolleyes.gif laugh.gif wub.gif tongue.gif
Virgo
Tyvärr, jag är upptagen, annars hade det varit frestande! tongue.gif wub.gif laugh.gif
Kitti
Jag har världens bästa karl, han är lika intresserad av trädgård och växter som jag om inte mer. Han gör verklighet av alla mina nya projekt i trädgården. Honom hittade jag på krogen, vi har varit gifta i 8 år nu.............ibland har man tur här i livet! biggrin.gif
Hampus
Leta i Lund *host host* biggrin.gif
Gossen Ruda
Finns en i Götet också fast det är trots allt 7 mil emellan. rolleyes.gif
Betty
"...trots allt 7 mil mellan..." Bara ett stövelkast med norrlänska mått mätt!!! laugh.gif
Eva i Skåne
CITAT (Gossen Ruda @ 22-02-2004, 21:12)
Finns en i Götet också fast det är trots allt 7 mil emellan.  :rolleyes:

Leta i Lund *host host*

----------

Se så lätt det går wub.gif . Anbuden haglar redan.

Det verkar lättare än om man redan har en händig karl, men som inte är särskilt blomintresserad unsure.gif biggrin.gif
gammelnalle
CITAT (Kitti @ 22-02-2004, 19:28)
Jag har världens bästa karl

Tror jag inte ett dugg på!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Men damer!!! OM ni vill ha "kontakt" tror jag att era profiler måste vara lite mer detaljerade.....
Ålder (iallafall en hint om graden av förruttnelse!!! tongue.gif
och ANDRA intressen....

Var det inte trädgårdmässa snart??? (kanke har varit...) Där vore det väl bra att träffas....
Kanske på krogen där.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

hälsningar från en som INTE skall dit!!!
Eva i Skåne
Du har humor, du Nalle laugh.gif Det är inte första gången dina inlägg fått mig att skratta gott "Ålder (iallafall en hint om graden av förruttnelse!!!"

Hur pass förruttnad och skrynklig är du själv?
Sylvia
CITAT (Eva i Skåne @ 22-02-2004, 23:56)
Du har humor, du Nalle laugh.gif Det är inte första gången dina inlägg fått mig att skratta gott "Ålder (iallafall en hint om graden av förruttnelse!!!"

Oj vad ni är roliga!!!
Och det är en bra idé att man talar "hur pass förruttnad och skrynklig man är" och ännu hellre har sin egen nuna på signaturbilden. Dock ej tagen när man log i barnvagnen utan en färsk bild, så att de ev. intresserade kan kolla förruttnelsegraden själv!! tongue.gif laugh.gif
kerstin z5-6
Trädgårdsträffar är väl en bra plats -annars går det bra med en som saknar intresse men gräver frivilligt ..nåja mer eller mindre .
Våra män har ju blildat föreningen " Män mot trädgård riktiga knölar":)

7 mil ?? vaddå -ikväll har jag varit på trädgårdsträff 16 mil enkel väg:) laugh.gif smile.gif smile.gif smile.gif
Ewa L
Jag har både skrivit ut i klartext hur gammal jag är, bild på mig själ i albumet och dessutom talat om att jag är singel. Inte sjutton har det "hjälpt"! biggrin.gif laugh.gif tongue.gif

Självförtroendet fick sig nu en rejäl knäck.

Från: "En som skall till Nordiska mässan".
MrNorth
Ja, jag är en kille på 24 år som är singel smile.gif Köpte mig ett eget hus från Smålandsvillan (fick ta en massa skit för det pga att "singlar ska INTE ha hus"...) förmodligen var det bara den svenska avundsjukan... Varför måste man ha fru/sambo, minst två barn och vara minst 30 innan man får kalla sig "villaägare"? Jag trivs helt enkelt inte i lägenhet så enkelt är det...

Nu håller jag på att anlägga trädgården och det är jätteskoj! Jag jobbar med datorer om dagarna och jag tycker det är jättekul att göra nåt annorlunda på fritiden... har flera trädgårdsintresserade kompisar oxå (som faktiskt oxå är singlar)... Jag har tänkt att anlägga min trädgård i asiatisk stil, fast med västerländska vibbar... Jättekul... först ska jag iaf försöka få upp gräsmattan smile.gif Är lite kallt fortfarande

MVH
Henrik - Karlskrona
gammelnalle
CITAT (Eva i Skåne @ 22-02-2004, 23:56)
Du har humor, du Nalle laugh.gif  Det är inte första gången dina inlägg fått mig att skratta gott "Ålder (iallafall en hint om graden av förruttnelse!!!"

tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!! Ett skämt!! laugh.gif laugh.gif

Ibland kan jag bita mig i tungan efteråt och tänka:
"TÄNK OM någon blir förolämpad" ..... vilket INTE är min avsikt.....

"Hur pass förruttnad och skrynklig är du själv?"
Det måste vara helt ointressant !!!! ??? Men, det skulle nog gå sätta potatis i fårorna !! smile.gif ohmy.gif

JAG jagar ju inte villebråd här!!! rolleyes.gif wink.gif blink.gif wacko.gif

Tror inte att det är NÅGONS första tanke av de som häckar här!!

Min tanke var att OM man är intresserad av att få kontakt med det motsatta stönet blink.gif (fast idag kanske DET är tvärtom?? ... så förryckt har världen blifit wacko.gif ) så KANSKE den andra har ett visst intresse av förruttnelseprocessen....

Ewa!!! Jag har iofs missat din bild.... men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...
Men jag har inte tittat på alla profiler, det gör man bara (dvs JAG gör det bara) när man har haft någon form av konversation med denne....

Men gränsen mellan Ö-götland och Småland är LÅÅÅÅÅÅÅNG!!!! (Från St Annas Skärgård till Vättern.....

Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar" kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....

Men det stod ju ett antal aspiranter på kö......

Kram på er flickor i alla åldrar , med eller utan karl !

wub.gif wub.gif wub.gif
Almabama
CITAT (MrNorth @ 23-02-2004, 08:08)
Ja, jag är en kille på 24 år som är singel smile.gif Köpte mig ett eget hus från Smålandsvillan (fick ta en massa skit för det pga att "singlar ska INTE ha hus"...) förmodligen var det bara den svenska avundsjukan... Varför måste man ha fru/sambo, minst två barn och vara minst 30 innan man får kalla sig "villaägare"? Jag trivs helt enkelt inte i lägenhet så enkelt är det...

Nu håller jag på att anlägga trädgården och det är jätteskoj! Jag jobbar med datorer om dagarna och jag tycker det är jättekul att göra nåt annorlunda på fritiden... har flera trädgårdsintresserade kompisar oxå (som faktiskt oxå är singlar)... Jag har tänkt att anlägga min trädgård i asiatisk stil, fast med västerländska vibbar... Jättekul... först ska jag iaf försöka få upp gräsmattan smile.gif Är lite kallt fortfarande

MVH
Henrik - Karlskrona

Bra gjort! Inte ska man behöva sitta i en lägenhet och lida bara för att man inte har gift sig än. Vilka underliga oskrivna regler det finns ibland... Ha det så kul i trädgården i vår och sommar!
stason

MVH
Henrik - Karlskrona

Kan du vara en försvunnen tvilling? smile.gif
Jag är själv 25 och har köpt ett hus av precis samma anledning som du, att jag vantrivs i lägenhet. Jag planerar även att bygga upp trädgården i asiatisk stil och när jag läste att du arbetar med datorer om dagarna så blev jag mörkrädd laugh.gif Visst känns det skönt att ha eget när man är "så ung"?
Ewa L
CITAT (gammelnalle @ 23-02-2004, 08:18)
Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!! Ett skämt!! laugh.gif laugh.gif

- - -

Ewa!!! Jag har iofs missat din bild.... men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...
Men jag har inte tittat på alla profiler, det gör man bara (dvs JAG gör det bara) när man har haft någon form av konversation med denne....

Men gränsen mellan Ö-götland och Småland är LÅÅÅÅÅÅÅNG!!!! (Från St Annas Skärgård till Vättern.....

Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar" kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....

wub.gif wub.gif wub.gif

Jag kan börja med att säga att jag har aldrig känt mig minsta sårad av dina inlägg, tar dem verkligen precis för vad de är och skrattar gott. Upplever ingen vass udd av något slag. So: Keep up that good job! (Var vitsen om dem som "häckar" här avsiktlig?)

- - -
Ja, jag vet faktiskt din ålder! Ganska lätt att lägga på minnet sas.
Tror inte du behöver bekymra dig om de gröna fingrarna. Det är som Kerstin sade: Bara du kan gräva! laugh.gif biggrin.gif
gammelnalle
CITAT (Ewa L @ 23-02-2004, 12:37)
Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!!  Ett skämt!!  :lol:  :lol:

- - -

Ewa!!! Jag har iofs missat din bild....  men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...

Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar"  kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....

wub.gif  :wub:  :wub:

Jag kan börja med att säga att jag har aldrig känt mig minsta sårad av dina inlägg, tar dem verkligen precis för vad de är och skrattar gott. Upplever ingen vass udd av något slag. So: Keep up that good job! (Var vitsen om dem som "häckar" här avsiktlig?)

- - -
Tror inte du behöver bekymra dig om de gröna fingrarna. Det är som Kerstin sade: Bara du kan gräva! laugh.gif biggrin.gif

Ewa!!! Nej att du skulle ta saker fel har faktiskt aldrig föresvävat mig... du bjussar ju på dig själv rätt så bra!!! (Kan det va åldern???) laugh.gif

På tal om ålder; en helt sann story:

Jag pratade med en liten gosse ,4-6år gissningsvis, på badstranden... och så frågade jag honom hur gammal han var?
Han blängde till på mig och sa förnärmat:
Jag är inte gammal !!!!!!

sleep.gif sleep.gif sleep.gif JO den är sann!!!

Var var jag... jo ... det finns en uppsjö av mäniskor som HÄCKAR!!! här som jag inte "känner"... (vissa av er "känner" man trots att vi aldrig träffats... jag tror ni känner likadant) och det är dessa som mina grodor kan träffa.

Jag HAR faktiskt fått be män-i skor om ursäkt.... blink.gif

och häcken var medveten!!! JA!!! smile.gif rolleyes.gif
MRLINDELL
Jag blir avundsjuk ... singel med hus och trädgård utan fru. Välj bara rätt kärring, någon som inte lägger sig i trädgården ohmy.gif)
Ewa L
CITAT (MRLINDELL @ 24-02-2004, 06:44)
Jag blir avundsjuk ... singel med hus och trädgård utan fru. Välj bara rätt kärring, någon som inte lägger sig i trädgården ohmy.gif)

Jag vet inte riktigt var du lägger betoning i ditt inlägg:

Lägger sig i trädgården, eller
Lägger sig i trädgården.

Det blir ju en viss skillnad! tongue.gif
Berith
Jag håller med om att det är irriterande att leva med nån som hela tiden lägger sej i trädgården. Vad man än ska göra så får man leta efter honom. Och nog fasen hittar man honom liggande i trädgården! Va?! tongue.gif
gammelnalle
CITAT (MRLINDELL @ 24-02-2004, 06:44)

smile.gif smile.gif smile.gif Vilket är DU mest avundsjuk på??
1. Att han är singel ? (Släng ut din egen vet ja...)
2. Med hus och trädgård ? (Finns at köpa) eller att han är
3. Utan fru ??? (Se råd 1)
men sen förstör du ju det med att skall välja en ny kärring !!!!!

huh.gif ohmy.gif tongue.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif wacko.gif
digitalkarin
Jag ska fylla 24 i maj och bor också ensam i ett litet hus på landet med trädgård och allt.
Fast nu blir väl besvikelsen stor: jag har flickvän. laugh.gif

Hon kan inte ett skvatt om blommor och blader, och det är väl lika gott det.
Då får jag ha min trädgård ifred. tongue.gif
MRLINDELL
Jaha!

Alltså det enda som måste vara värre än en fru måste vara två fruar ohmy.gif)

Det är lungt Karin!

Kan inte påstå att jag bor på landet, men det är en bit till centrum. Hus & trädgård skulle jag tagit mig tid att skaffat för länge sedan, det känner man nu och suget till våren/sommaren. Jag är själv uppväxt på landet, i hus & stor tomt med mycket trädgårdsaktiva föräldrar nere i Skåne.
kryddan
om man nu återvänder till ursprungsfrågan smile.gif : Varför inte pröva lyckan på någon av alla nät"datingar" som finns? Typ spraydate..

Det har ju den lilla fördelen att man lär känna någons insida innan man träffar utsidan - och det är inte helt dumt rolleyes.gif

...säger jag som förr alltid föll i farstun för vältränade grabbar i skinnpaj - tills jag fann min nallebjörn med världens vackraste insida: på nätet!!

Hade jag träffat honom på krogen hade jag inte tittat två gånger - han var inte alls "min typ".
gammelnalle
CITAT (MRLINDELL @ 24-02-2004, 09:11)
Jaha!

Alltså det enda som måste vara värre än en fru måste vara två fruar ohmy.gif)

Det är lungt Karin!

Kan inte påstå att jag bor på landet, men det är en bit till centrum. Hus & trädgård skulle jag tagit mig tid att skaffat för länge sedan, det känner man nu och suget till våren/sommaren. Jag är själv uppväxt på landet, i hus & stor tomt med mycket trädgårdsaktiva föräldrar nere i Skåne.

Jag har hört att straffet för att ha två fruar är:

TVÅ SVÄRMÖDRAR!!!!

blink.gif smile.gif rolleyes.gif laugh.gif
MRLINDELL
HA HA HA!!!

Ojzan! Så fruktansvärt, du vann ...

"Se på modern innan du gifter dig med dottern"

Klassiskt gammalt kinesiskt ordspråk.

Nä - jag är inget emot damer, inte ens två ohmy.gif) Men visst är känns det skönt att vara en liten jävel ibland.

Är själv gift sedan 20 år. Det tog 5 år innan vi gifte oss, ett måste för att få adoptera. Två barn, en adoptivson från Sverige och en biologisk dotter, ett 10 års projekt som slutade lyckligt på Linné Kliniken (provrörsbebis för de som undrar).
stason
Linnékliniken? Bra namn och ett bra omen biggrin.gif

(Nu faller det sådant vitt uppifrån igen! Vad är det här?!)
gammelnalle
CITAT (stason @ 24-02-2004, 10:51)
Linnékliniken? Bra namn och ett bra omen   biggrin.gif

(Nu faller det sådant vitt uppifrån igen! Vad är det här?!)

Mitt kommer inte "uppifrån" det kommer västerifrån.... snö-storm kallar de visst det här nere i södern..... annat var det uppe i norrland...

tongue.gif rolleyes.gif
QMatrix
CITAT (Boråstjej @ 22-02-2004, 17:57)
Att få skapa en trädgård tillsammans med en likasinnad är en dröm. På krogen är det ont om trädgårdsälskare så var hittar man dom?

Är det någon som har några tips?  :wub:

Jaha du här har du en till !!
Det har fullständigt torkat ut i Borås laugh.gif
Jag tror att hela stan måste gödslas och vattnas för här växer dom inte på trän. wub.gif
stason
Se upp för träskallar... tongue.gif
Ta då hellre en jordgubbe!
nilla
Jag tycker ni begär lite väl mycket när ni vill att den nya önskepartnern ska vara trädgårdsintresserad. För mej räcker det gott om han är grävvillig, kör pickup och kan laga utsökt mat. Om han även är bra på massage, är ointresserad av sport och skrattar åt mina skämt kan han flytta in på direkten smile.gif

Gunilla
Eva i Skåne
CITAT (Ewa L @ 23-02-2004, 12:37)
Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!!  Ett skämt!!  :lol:  :lol:

- - -

Ewa!!! Jag har iofs missat din bild....  men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...

Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar"  kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....

wub.gif  :wub:  :wub:

- - -

Här sitter Nyfiken-i-en-strut sleep.gif wub.gif .
"Åtminstone du bör veta min ålder". Jo jo. Men behåll ni ert hemlighetsmakeri för er själva .
rolleyes.gif smile.gif wub.gif
Zanna
CITAT (nilla @ 24-02-2004, 14:52)
Jag tycker ni begär lite väl mycket när ni vill att den nya önskepartnern ska vara trädgårdsintresserad. För mej räcker det gott om han är grävvillig, kör pickup och kan laga utsökt mat. Om han även är bra på massage, är ointresserad av sport och skrattar åt mina skämt kan han flytta in på direkten smile.gif

Gunilla

Infaller! Han får väl kanske var lite sportintresserad.
gammelnalle
CITAT (Eva i Skåne @ 24-02-2004, 15:02)
Här sitter Nyfiken-i-en-strut  -_-   wub.gif .
"Åtminstone du bör veta min ålder". Jo jo. Men behåll ni ert hemlighetsmakeri för er själva .
rolleyes.gif  :)  :wub:

laugh.gif laugh.gif laugh.gif roligt med folk som är nyfikna tongue.gif tongue.gif tongue.gif

lite esoterisk får man väl va ? Va?
men vem jag är-hur gammal jag är- eller var jag bor- tror jag faktiskt ingen bryr sig om.....
huv'e saken är att ingen tar illa upp....

ingen av evorna (Ewa -småland/östergötland eller Skåne-Eva) verkar göra det!!!

Hosta till OM jag går för långt....

för övrigt verkar min "profil" stämma:

Du hittar inte mig på krogen
Jag tittar inte på sporten. Vet inte ens vilka serier som pågår...
Gräver gärna LITE !!! OBS LITE !! i trädgården eller i andras privatliv... laugh.gif (jag bara skojar)
Om jag kan köra Pic-up vet jag inte... har aldrig prövat!!!
Massage.... axlar och nacke OK samt zon-terapi (fötterna du vet)
Laga utsökt mat : NEJ!!!! Idag blev det ugnspannkaka. Min dotter uppsakttar mina Italienska kok-konster: pasta och Pizza...
Zannas skämt har jag inte hört så jag vet inte om jag skrattar åt dem... smile.gif smile.gif Visste inte ens att kvinnor kan ha humor....
Spelar gitarr mediokert och sjunger helkasst... är med i en "cover-grupp" (50-60-70 tals låtar)
För övrigt är jag nog det mest ohusliga som går i ett par kängor (dock icke inomhus)
Tråkig till MAX .... går nästan aldrig ut och festar. Jag UNDVIKER alla ställen där folk röker...
Tummen sitter mitt i högra handen ... min handstil går inte att läsa... borde kanske blivit läkare... (inte ens jag kan läsa den ibland...)
Fullständigt noll koll på dagspolitik och kultur.... Kan inte skilja en Rembrant från en Chagal eller Miro......

(Allt detta lär jag få äta upp)
vickeva
Men hör du Nalle, nu avslöjar du alltmer av dig själv... en dotter, ugnspannkaka... zonterapi... snart vet vi vem du är...
Vissa vet man ju inte ens om de är hanar eller honor... det kan man väl skriva i sin presentation om det inte framgår av namnet...
Eva i Skåne
Esoterisk. Suck. Jag var tvungen att rådfråga flera böcker innan jag ens hittade vad det betydde. Är det det du vill vara?
Tur att man kan vara så anonym som man är på forumet. Själv är jag en blyg och försagd typ i verkliga livet, aldrig skulle en flamsighet slinka över mina läppar, men här kan man leva ut sin hemliga sidor. laugh.gif
Musik och massage, grävning, ingen sport och inga krogbesök. Det är ju positiva egenskaper. Tummen, den kan du kanske operera? laugh.gif Lite huslighet till det, så är du ju drömprinsen. En matlagningskurs i födelsepresent kanske?
Ingo
Jag jobbar med datorer om dagarna och jag tycker det är jättekul att göra nåt annorlunda på fritiden...

En till! Jag jobbar också med datorer och har trädgård som det perfekta komplementet - bra för kroppen att jobba med mer än att transportera hjärnan och fingrarna...bra för hjärnan att tänka på helt andra sorters problem...bra för själen att få ägna sig åt det vackra och levande i stället för det rationella och effektiva...

Men hela jag är förstås OT eftersom jag är gift. Och jag har begåvats med en "kärring som inte lägger sig i trädgården", i båda bemärkelserna.
vitsippa2
Love seartch ( nått sånt stavning) funkar hjättebra! hi hi
då ser du ju om han/hon bor på landet med - i pressentationen.
själv head huntade jag mitt där..... tongue.gif
gammelnalle
CITAT (vitsippa2 @ 24-02-2004, 18:15)
Love seartch ( nått sånt stavning) funkar hjättebra! hi hi
då ser du ju om han/hon bor på landet med - i pressentationen.
själv head huntade jag mitt där..... tongue.gif

?????
Är det någon "date site" eller nåt???

Nix inget för mig......
Jag är nog för lat för att börja jaga.....

Esoterisk ??? Jag ??? Knappast, men LITE kan ju folk få anstränga sig...

TÄNK om jag bara ljuger om alltihop!!!! Jag kanské är en HONA på 22år som bara låssas...

DET kan ni aldrig veta !!!

Som Eva skrev:
"Tur att man kan vara så anonym som man är på forumet. Själv är jag en blyg och försagd typ i verkliga livet, "

åkk det är jag åkk !!!!

sleep.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif

f.n trot
Tittiluringen
nååå är det någon som fått hugg efter den här tråden eller? biggrin.gif

Kram Luringen wub.gif
MRLINDELL
Näe nä näe .. jag klarade mej ohmy.gif)
Berith
Lite kuligt! biggrin.gif Jag sökte på ordet "singel" och hamnade i den här tråden som lååångt ner på förstasidan berättar om att krackat singel storkelar i skikt. Eller hur det nu var.... tongue.gif

Har ingen aning om vad det är för nåt men enligt en kompis kan krackat singel vara en person som haft ett förhållande som krackelerat? wink.gif
Maria i Helsingborg
CITAT
Lite kuligt! Jag sökte på ordet "singel" och hamnade i den här tråden som lååångt ner på förstasidan berättar om att krackat singel storkelar i skikt. Eller hur det nu var....

"Storkel" var väl det somliga hoppats på! biggrin.gif wub.gif rolleyes.gif
gammelnalle
CITAT (Maria i Helsingborg @ 02-03-2004, 15:08)
CITAT
Lite kuligt! Jag sökte på ordet "singel" och hamnade i den här tråden som lååångt ner på förstasidan berättar om att krackat singel storkelar i skikt. Eller hur det nu var....

"Storkel" var väl det somliga hoppats på! biggrin.gif wub.gif rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
feltrycknisse alt nyckelfelstrisse har vart i farten....

men visst kan det kännas som man har krackat sig genom en stenkross...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon