CITAT (gammelnalle @ 23-02-2004, 08:18)
Jag är tacksam att ni tar det för vad det är!! Ett skämt!!
Ibland kan jag bita mig i tungan efteråt och tänka:
"TÄNK OM någon blir förolämpad" ..... vilket INTE är min avsikt.....
- - -
Ewa!!! Jag har iofs missat din bild.... men åtminståne du bör veta min ålder !!!! (Men det var iofs inte du som frågade....) Du tillhör nog de som har en profil där man KAN utläsa något mer än att du är intresserad av växter...
Men jag har inte tittat på alla profiler, det gör man bara (dvs JAG gör det bara) när man har haft någon form av konversation med denne....
Men gränsen mellan Ö-götland och Småland är LÅÅÅÅÅÅÅNG!!!! (Från St Annas Skärgård till Vättern.....
Enär jag inte har Lyckats med någon odling ännu (jag har berättat om mina f.d. blommor och försök att få tomater) så ökar ju inte mina odds med att försöka kurtisera här. Några "gröna fingrar" kan jag inte skryta med.... är nog mer en belastning för en växtägare....
Men det stod ju ett antal aspiranter på kö......
Kram på er flickor i alla åldrar , med eller utan karl !

Jag kan börja med att säga att jag har aldrig känt mig minsta sårad av dina inlägg, tar dem verkligen precis för vad de är och skrattar gott. Upplever ingen vass udd av något slag. So: Keep up that good job! (Var vitsen om dem som "häckar" här avsiktlig?)
- - -
Ja, jag vet faktiskt din ålder! Ganska lätt att lägga på minnet sas.
Tror inte du behöver bekymra dig om de gröna fingrarna. Det är som Kerstin sade: Bara du kan gräva!