Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Lärande i arbete - växthusproduktion.
          Hannifer
          Inlägg 11-02-2008, 11:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 195
          Medlem nr: 4 598

Jag påbörjar en trädgårdsutbildning nu i vår, och vi ska ha den första praktiken redan i början av april. Det är tänkt att vi ska söka platserna själva och man vill ju vara ute i god tid...

Nu undrar jag; vilka företag sysslar med växthusproduktion och inte bara med saluföring av växter? wacko.gif

--------------------

En oblyg viol är också en viol.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Madeleine1
          Inlägg 16-02-2008, 12:00
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 699
          Medlem nr: 2 086

Det kan säkert var lite olika från skola till skola men om du kommer till "min" skola i Enköping så kan jag berätta hur det brukar gå till där! smile.gif

Vi fick tillgång till en lista över olika företag som tidigare elever varit på, där finns kontaktpersoner, telefonnr och annan information. Vi gick igenom exakt vilka datum vi ska vara ute, när redovisningen ska ske och vad som förväntas av LIA-handledaren och oss själva. På skolans hemsida finns en LIA-handledning som handledaren ska ha och de behöver ingen speciell utbildning. Handledningen och informationen du ger när du ringer räcker, men är viktig.

Det är jättebra att du är på hugget och ute i god tid, men jag undrar om du inte tjänar på att avvakta tills ni börjar utbildningen. Då har du en möjlighet att få ordentligt på fötterna innan du börjar ringa och ger därmed ett säkrare intryck. Men det avgör du givetvis själv!

Jag gjorde min första LIA på Solåkers handelsträdgård i Stallarholmen. Det var KANON! men jag vet att det var fler med mig som var oerhört nöjda med sina LIA-platser.
          Vill du veta mer får du gärna messa mig!

Ses vi den 25 feb? cool.gif

--------------------
          Madeleine i Mälardalen *

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 02:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon