Alla utom en verkar ha fattat, så jag kan leva med det... Jag lägger ner nu. Försöker fatta hur den där 101:a personen tänker men lyckas inte i det här fallet. Här kommer sista inlägget någonsin på ODLA. Jag tar bort min profil. Om man letar problem kan man alltid hitta dem och det verkar minst en person här göra och jag vill inte skita ner mig. Personangrepp känns LITET...
Här kommer finalen. Gravölet. Final words... Groucho Marx var en rolig person. Han ansökte om medlemskap i en exklusiv klubb. Han fick ett brev från klubben där de skrev att han med glädje beviljades medlemskap i klubben. Då skrev han ett svarsbrev där han sade att han tackade nej till medlemskap i klubben eftersom han absolut inte kunde tänka sig att vara medlem i en klubb där man accepterade medlemmar som honom.
Jag drar mig ur forumet och höjer ett glas rött för de som har ont i tårna, har liten snopp eller litet ego, verkar för fördummning, lider av trångsynthet, har liten vokabulär, mindervärdeskomplex och formulerar sig dåligt. De behöver all hjälp de kan få och jag önskar dem lycka till. Om alla var fula, grå och röstade på samma parti skulle livet vara enkelt.. och jävligt trist!!! Ett forum likaså.
Dalai Lama sade att en förolämpning är som en gåva som någon ger dig. Du kan välja att ta emot den eller ge den tillbaka. Den som gett mig något gott på det här forumet får härmed tillbaka det och en som tänkt illa och gett mig något dåligt får det härmed tillbaka - tolkningen ligger alltså hos mottagaren. Den som tänker på att trycka ner, smälla till andra, "smocka" till, nervärdera, etc (vilket jag INTE gör) får härmed tillbaka "gåvan". Jag har ALDRIG tänkt de tankarna. Den sa't han va't. It takes one to know one.
Kakaduan
|