CITAT (nina L @ 22-02-2008, 12:11)

CITAT (16kvm stor balkong @ 22-02-2008, 10:49)

Jag gillade drömhem och trädgård innan det blev drömhem och trädgård. Nån som kom ihåg vad den hette?
Tror den hette Din tädgård.
Jag gillar Allt om trädgård. Ni som inte gillar den och tycker att den har blivit sämre kan ni skriva lite vad ni inte tycker om i den nuförtiden. JAg hade en period då jag inte tyckte om den men sen kom jag på att i börjag när jag läste AoT så kunde jag absolut ingenting om trädgård och då lus läste jag tidningen. Nu kan jag en hel del men tycker att det är roligt att läsa aot för dess fina bilder och dess bra tryck. Lite drömma sig bort. Men jag tycker att det borde komma fler nummer på vintern och färre på sommaren, då är ju jag ialla fall i min trädgård och ser hinner inte läsa så mycket.Men på vintern läääääängtar jag efter varje nummer.
Jag vet inte hur den var innan, men tog en prenumeration i höstas och sa upp den efter tre nr. Tycker det är väldigt lite matnyttig text, massor med reklam och blaffiga bilder. Det lilla som står i den handlar om trädgårdsdesign, eller balkongodling i storstan. Och tex saker man ska komma ihåg innan vintern kommer först i december eller så, det är ju så dags då, sånt vill jag veta senast i september.
Som sagt, jag läser ut den medan jag tar en rök.
--------------------
Stolt HBT-kompis