Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Skånska byggvaror "Odla 60" - Något att ha
          Jenny1972
          Inlägg 29-02-2008, 16:02
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 25
          Medlem nr: 13 668

Jag håller på att titta på växthus, har äntligen fått maken med på att det får bli ett. Har nu tittat i kataloger från alla (tror jag) ställen. Har bestämt mig för ett metall, inget i trä även om det är snyggast. Tyvärr har jag inte så stor trädgård så mer än 6 km2 får jag inte plats med...knappt det... Sedan får det inte kosta hur mycket som helst, och gärna vara grönt...

Nu till min fråga: Är det någon som äger ett växthus från Skånska byggvaror som heter "Odla 60"? Hur tycker ni att det är? Stabilt/rangligt. Behöver veta mer innan.

Jag tycker att det verkade bra med tanke på att sidhöjden var lite högre än andra i den storleken, hade fler fönster i taket. Men jag vet inte hur deras konstruktion är. Har tänkt mig glas, kan inte hitta uppgifter hur tjock den är, har mailat och frågat precis innan nu...

Tacksam för snabba svar

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 22:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon