CITAT (catlady @ 29-02-2008, 16:33)

Maria i Örebro och Pejori: Vilka fantastiska fönster! Har ni trädgårdar också eller är ni lägenhetsmänniskor? Mitt söderfönster såg ut sådär under vintern när jag bodde i lägenhet...
TACK snälla Catlady! Jag har ingen trädgård, men däremot en balkong som jag ser fram emot att ha alldeles för mycket växter och blommor på i sommar! Annars bor jag i en tvåa med tre fönster, vilka jag odlar hur mycket som helst i! Bodde på landet hos mina föräldrar tidigare på grund av sjukdom, men nu när jag är frisk igen bor jag själv. När jag bodde hos dem i villan samlade jag på mig ett 70-tal olika Huernior också utöver allt annat. Dem var jag tvungen att skiljas från när jag flyttade!

Som tur är kom de till bra människor! ÄLSKAR växter, så jag ser till att det blir plats i fönstren, på något sätt

Jag går även på en keramikkurs. Har sticklingar som sitter i vatten och bara väntar på att mina amplar och krukor ska bli brända, glaserade och klara, så de har någonstans att bo! Önskar jag hade en trädgård, även om den bara vore på ett par hundra kvm! Men men, det är bara att bida sin tid......
Blandat_008.jpg ( 40.29k )
Antal nedladdningar: 123I mitt sovrum har jag ställt upp ett slagbord för att få extra plats med växter och planteringar. Man kan ju lugnt säga att mina växter har prio nr 1 i mitt hem!
Redigerat av MariaÖrebro: 29-02-2008, 17:05