Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jaha som vanligt har jag ingen susning om vad vi saker är ute .......men jag vet att det är för tidigt för dom att kika upp så nu har jag vissa frågor om vad vissa är för några och sen vad ni tycker jag ska göra med andra.... ingenaning.jpg ( 113.9k )
Antal nedladdningar: 61 ja vad är detta då???? tittar på bilder från förra sommarn men kan bara inte koma på??? ingenaning2.jpg ( 106.39k )
Antal nedladdningar: 74 och vad är detta då???? staäppliljor2008.jpg ( 103.25k )
Antal nedladdningar: 43
kolla stäppliljorna har kikat upp vad gör jag för att skydda dom maddonnaeller.jpg ( 93.28k )
Antal nedladdningar: 46
ok....förra våren vid denna tid kom madonnaliljorna upp men tyvärr dog dom av kylan som kom sen..är nu rädd att detta är dom igen och att dom iof blev fler men dom ska ju inte upp nu
vad gör jag....det är ju ett bra tag tills att man ska kunna lite på värmen finns mera på tomten som jag undrar över men jag börjar så här
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"