Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tips för änglatrumpet och fuschia/sticklingar
          Vicious Deliciou...
          Inlägg 09-03-2008, 10:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 27
          Medlem nr: 14 396

Hej, har köpt ett par änglatrumpeter/sticklingar och även ett par fuschia/sticklingar och har dem än så länge inomhus med bra ljusinsläpp. Min fråga är nu om det finns något speciellt jag ska tänka på för att de ska må så bra som möjligt? Näring och jord t.e.x?
          När nu solen behagar att visa sig igen kommer jag under dagarna ställa ut dem i ett litet drivhus, det är väl inte fel? Mvh.....

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          tepa
          Inlägg 09-03-2008, 11:12
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 2 670
          Medlem nr: 13 427

Hej Åsa i Mälardalen

Jättebra info det där med Fuchsia och Änglatrumpet. Ska utöka mitt sortiment i trädgården med en massa växter, har jag planerat. Men Fuchsia och Änglatrumpet ska jag åtminstone ha. Har googlat och dräglat över vackra bilder på dom. Att dom ska in till vintern vet jag. Tänkte ha dom i min mans lite uppvärmda hobbyrum i garaget, där är 10-12 plusgrader på vintrarna. Hoppas dom kan stå ännu svalare? Ifall det blir en smällkall vinter så orkar nog inte hobbyrummet bli så varmt. Läste din "meritförteckning" på din medlemssida och du verkar definitivt veta vad du talar om.

Hälsn Tepa

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-08-2025, 00:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon