förlåt om jag inte håller HELT med dig..
skämtet om ringen tex....
JAG har svårt att se att det var riktat mot dig för nog har väl männen OCKSÅ datum i sina ringar????
(Jag var ju inte där så jag kunde höra VAD han sa)
CITAT
cikelledaren varit det i många år och att det är så svårt att få tag på cirkelledare.
Hon har aldrig tagit emot några som helst klagomål på denna cirkelledare så hon vill inget göra.'
Om nu han varit cirkelledare så många år och aldrig fått klagomål...... men när DU kommer dit händer det plötsligt något...
fundera lite på om det KANSKE beror på ditt agerande???????
Alla KAN INTE tycka om alla och mellan vissa personer stämmer helt enkelt inte kemin . De facto.
Givetvis SKALL inte en ledare (oavsett om han/hon är rund (cirkel) eller fyrkantig ) få :
CITAT
Cirkelledaren har inför hela gruppen skällt ut mig åt sagt åt mig att hålla käften när jag hade ett annan isåkt när vi besvarade instuderingfrågorna än en annan studiecirkeldeltagare.
HELT oacceptabelt!!! och om detta verkligen har hänt (dvs att även de andra deltagarn uppfattade detta som "utskällning"-och inte bara att du tolkade detta så) så bör du verkligen få upprättelse.
Jag tar INTE cirkelledarens parti, men det finns alltid mer än en sida av saken och HAN har ju ingen möjlighet att berätta hur HAN upplevde det.
Oavsett allt detta bör ni reda ut allt detta.
Lycka till.
Björn