Vilken kul tråd, jag har ömsom fnissat och garvat mig igenom alla fem sidorna!
Känner att jag får väl presentera mig lite närmare jag med, jag har ju trots allt varit med här ett tag...
Jag heter Helena Lundmark och jag bor mitt i centrala Luleå. Jag fyllde 88 för sju år sen, sen slutade jag fylla år, födelsedagar är överskattade enligt min mening. Jag arbetar som skomakare på dagarna och på min fritid ägnar jag mig helst åt fönstertvätt, slalomåkning och nära studier av småkryp, typ spindlar, myror och tusenfotingar.
Funderade lite på att skaffa barn när jag var i tonåren men det blev aldrig av, mest beroende på att det inte fanns nånstans i den här stan nåt lämpligt ställe att göra dem på... och så blir de ju så fula med åren, så jag är glad att jag inte åkte iväg och skaffade några nån annanstans heller.
Jag har blekt turkosfärgat hår, ganska snygg nyans faktiskt och mina ögon är korpsvarta. När jag lyssnar på musik väljer jag helst svensk dansbandsmusik, country&western eller sån där modernt obegripligt improviserat gnissel, kommer inte ihåg vad den musiktypen heter.
Favoritartisten just nu är dock Missy Elliot.
Tjingeling!
Redigerat av Betty: 09-03-2008, 17:28