|
160kvm stort hus
07-03-2008, 08:59
Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt. Vet inte om detta redan har gjorts här men i vilket fall gör vi om det.
Här är "reglerna":
Förnamn = mellannamn Efternamn = närmaste grannes efternamn Hemstad = senaste bussbesöket Ålder = pappas ålder Yrke = farfars yrke Intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har tatueringar Hårfärg = tröjans färg Ögonfärg = byxans färg Musiksmak = sånt du inte tål Favoritartist = Det du lyssnade på senast
Här är "min".
Hej Jag heter Elisabeth Fredriksson-Andersson och jag bor nånstans i tyresö. Jag vet inte riktigt hur gammal jag är men jag tror jag är 54 och jobbar som civilingenjör på telia. Jag är väldigt sportintresserad och missar aldrig ett sport event på tv alt radio... Dessutom älskar jag att jobba!
Jag har inga barn men om framtiden vill så får vi ett par knoddar snart.. Mitt hår är härligt urblekt gråvitt och mina ögon är svarta. Jag älskar att lyssna på dödsmetall och speceillt när dom bara står och skriker obegripliga ord i microfonen. Höll på att glömma! Min favvoartist är hoobastank..
skogstroll
07-03-2008, 09:10
intressant.... här är "jag" Hej hej! Jag heter Sofie men efternamnet mitt minns jag inte men det kan vara nåt finskt, jag bor i Gullmarsplan som är en härlig plats om man gillar bussar och betong... Jag är 64 vårar och jobbar med min egna isfirma. Otroligt att det kan gå så bra i is-branschen trots alla nymodiga kylskåp. Jag tar upp isen själv ur sjön.... Jag brinner för att knuffas i tunnelbanan och stå i vägen så mycket jag bara kan. Härligt! Det sägs att jag ska ha en unge, men jag minns inte att jag fått nån. Ungen är i alla fall ful (är missnöjd!) och varför den blev svart vet jag inte... Mitt hår är korpsvart och ögon svarta som skogstjärnens vatten. Rena rama Ronja Rövardotter. Jag älskar techno och dansar hela vägen hem från jobbet... Min favvoartist är Eros Ramazotti