|
160kvm stort hus
07-03-2008, 08:59
Tänkte vi skulle testa ett presentera oss på ett nytt sätt. Vet inte om detta redan har gjorts här men i vilket fall gör vi om det.
Här är "reglerna":
Förnamn = mellannamn Efternamn = närmaste grannes efternamn Hemstad = senaste bussbesöket Ålder = pappas ålder Yrke = farfars yrke Intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har tatueringar Hårfärg = tröjans färg Ögonfärg = byxans färg Musiksmak = sånt du inte tål Favoritartist = Det du lyssnade på senast
Här är "min".
Hej Jag heter Elisabeth Fredriksson-Andersson och jag bor nånstans i tyresö. Jag vet inte riktigt hur gammal jag är men jag tror jag är 54 och jobbar som civilingenjör på telia. Jag är väldigt sportintresserad och missar aldrig ett sport event på tv alt radio... Dessutom älskar jag att jobba!
Jag har inga barn men om framtiden vill så får vi ett par knoddar snart.. Mitt hår är härligt urblekt gråvitt och mina ögon är svarta. Jag älskar att lyssna på dödsmetall och speceillt när dom bara står och skriker obegripliga ord i microfonen. Höll på att glömma! Min favvoartist är hoobastank..
skogstroll
07-03-2008, 09:10
intressant.... här är "jag" Hej hej! Jag heter Sofie men efternamnet mitt minns jag inte men det kan vara nåt finskt, jag bor i Gullmarsplan som är en härlig plats om man gillar bussar och betong... Jag är 64 vårar och jobbar med min egna isfirma. Otroligt att det kan gå så bra i is-branschen trots alla nymodiga kylskåp. Jag tar upp isen själv ur sjön.... Jag brinner för att knuffas i tunnelbanan och stå i vägen så mycket jag bara kan. Härligt! Det sägs att jag ska ha en unge, men jag minns inte att jag fått nån. Ungen är i alla fall ful (är missnöjd!) och varför den blev svart vet jag inte... Mitt hår är korpsvart och ögon svarta som skogstjärnens vatten. Rena rama Ronja Rövardotter. Jag älskar techno och dansar hela vägen hem från jobbet... Min favvoartist är Eros Ramazotti
Mitt namn är Maria. Jag vet inte alls vad jag heter i efternamn... Jag bor i Oslo, men det var två år sedan. Jag är 49 år, och det kommer jag vara resten av livet. Jag tror, men är inte helt säker, på att jag är militär. Helt säkert är att jag jobbade på tågen som kör permitenttrafiken under 2:a världskriget. Mina intressen är först och främst att sabotera för andra,helt utan anledning. Det är så mysigt! Jag har inga barn, planerar heller inga. Jag har creme färgat hår (av ull) och blåa ögon. Jag lyssnar gärna på experimentell jazz och hip hopp. Death metal när jag ska koppla av. Någon favorit artist vet jag inte om.
Nu vet ni lite mer om mig!
skogstroll
07-03-2008, 09:14
160kvm stort hus
07-03-2008, 09:24
Ha ha ha ha!!!!
Vi verkar vara en rätt förvirrad samling, men det visste vi ju redan?  Ps. I dag ska jag flytta till Alingsås! Ds.
Hej jag heter Monica bergqvist och är strax över 70 år, jag bor för det mesta i gångarna på Slussen nu när dom har stängt härbärget där. Är gammal sjöman så när jag vill vidga vyerna mönstrar jag på nån bananbåt. Jag kan ana ett par barn nånstans i periferin men de börjar blekna bort alldeles... På min fritid går jag allra helst på bolagsstämmor, det är nåt visst med det. Jag ser ganska trevlig ut, har rosa hår och ljusblå ögon och diggar helst loss till dragspel och den bästa i den gengren är helt klart Lars Winnerbäck!
 Rosa hår på bananbåt, wow!
*Ulrica*
07-03-2008, 09:56
Hej allihopa! Jag heter Marianne Lönnqvist och jag bor i Älvängen. Jag är 66 år och jobbade som lastbilschaufför i andra världskrigets Tyskland. Jag är verkligen intresserad av motorsport och att slå folk på käften. Jag har tre barn, en av dem är en riktig bamsing faktiskt, de andra två är bara småbarn. Jag vill inte ha fler barn, faktum är att hade jag inte haft barn idag så hade jag inte skaffat några heller, det är faktiskt lite onödigt. Jag har urtvättat svart hår och begiegröna ögon. När det kommer till musik så lyssnar jag helst på riktigt högljudd och skrikig dödsmetall eller varför inte lite gangsterhip-hop. Men min favoritartist är absolut något jag hörde på P3 igår!
Nu ska vi se om jag får till det Jag heter då Elisabeth Strandroth-Paulsson och bor i Skövde. Jag är 74 år och är civilingenjör och uppfinnare på SKF i Göteborg. Jag ÄLSKAR att idrotta och har ett barn, kan tänka mig att skaffa fler. Jag har grått hår och gråa ögon. Jag har ingen favomusik men lyssnade på The Pudles nyligen.
160kvm stort hus
07-03-2008, 10:03
skogstroll
07-03-2008, 10:03
CITAT (*Ulrica* @ 07-03-2008, 09:56)  Hej allihopa! Jag heter Marianne Lönnqvist och jag bor i Älvängen. Jag är 66 år och jobbade som lastbilschaufför i andra världskrigets Tyskland. Jag är verkligen intresserad av motorsport och att slå folk på käften. Jag har tre barn, en av dem är en riktig bamsing faktiskt, de andra två är bara småbarn. Jag vill inte ha fler barn, faktum är att hade jag inte haft barn idag så hade jag inte skaffat några heller, det är faktiskt lite onödigt. Jag har urtvättat svart hår och begiegröna ögon. När det kommer till musik så lyssnar jag helst på riktigt högljudd och skrikig dödsmetall eller varför inte lite gangsterhip-hop. Men min favoritartist är absolut något jag hörde på P3 igår! haha jag tror jag skrattar i brallan... du var mig en riktig snygging med urtvättat hår och BEIGEgröna ögon PS glömde säga att mina ögon är lite snäva och sitter lite trångt En bild på mej [attachment=14609:ronjabirk.jpg]
Lemonne
07-03-2008, 10:08
Hej! Jag heter Maria Pettersson och bor i Blomstermåla, jag är en 52 år gammal förman vid Överums bruk och frilansar som journalist. (Måste ju innebära att jag är arbetslös eftersom bruket är nedlagt?). Det absolut bästa som finns är att diska och skriva tentor, annars på fritiden brukar jag åka buss lite spontant hit och dit. När jag ska ha extra roligt gör jag något konstigt med datorn så den inte fungerar sen låtsas jag att jag inte kom ihåg vad jag gjorde och försöker fixa den... Jag har ett barn som jag ritat själv  Mitt hår är grå- och vitrandigt - på tvären (grymt snyggt) och mina ögon mörklblå. Bästa musiken är dansbandsmusik - jag gillar när alla låtar låter likdant! Annars är min favoritartist the Who!
Lady Hamilton
07-03-2008, 10:11
Hej jag heter Annika Fröberg och jag bor i Vemdalen jag är 69 år och har arbetart i Amerika som snickare. Jag är mycket intresserad av små äckliga möss och råttor. Jag har inga barn och vill inte heller ha några. Kan inte förstå vad de fyller för uppgift dessutom tror jag att de är skadliga. Min hårfärg är svart och jag har svarta ögon med silverblixtar i. Musiksmaken är hip-hop och jag brukar "studds" om kring i köket för att skruva upp volymen ordentligt varje gång det spelas på radion. Min favorit artist är blandningen på P4
Margith
07-03-2008, 10:12
Hej! Jag heter Kristina, men har ingen aning om mitt efternamn. Jag vet inte heller var jag bor, förmodligen i Ö-vik, men det skulle kunna vara Luleå eller Stockholm också. Jag är 75 år och jobbar på en fabrik utanför Sundsvall, men den är nedlagd.... Jag har svart hår och just idag tämligen skitigt blå ögon. Några barn har jag inte och jag tänker inte skaffa mig några heller. Mitt största intresse den här tiden på året är att skotta snö, det är kanonkul! Jag lyssnar helst på opera, men dragspel är inte dumt det heller. Favoritartisten minns jag inte...
AnnammA
07-03-2008, 10:14
Hej!
Jag heter Maj Gustafsson, och blir 82 år till julen.Inne i Kristianstad bor jag, och arbetar vid järnvägen, samtidigt som jag har en vvsfirma. Jag är överförtjust i ishockey och fotboll. Faktiskt en av de äldsta fotbollshuliganerna, men tyvärr tyckte ordningsmakten jag var för gammal för att ta in vid senaste upploppet, fastän det var jag, som höll med tillhyggena.(Jag bara ringer till hjälpmedelscentralen och säger att jag glömt bort var jag ställt mina kryckkäppar, bockar, griptänger och rullatorer, och alltid är där någon snäll själ som förbarmar sig över mitt öde, och kommer hem och laddar förrådet."Stackarn har ju blivit glömsk...")Några barn finns det inte, och det blir nog inte heller några, fastän jag försökte på mig en hemmagjord i tonåren...Som tur var blev det inget av det... Svarthårig och svarta ögon -farliga Maja - det är jag! Dansbandsmusik -ratatatata - åh vad jag vurmar för det, men det är Magnus Uggla som är min stora idol, lite min förebild i min livsstil.
160kvm stort hus
07-03-2008, 10:15
Vit och grårandigt? Variant på mina barn.... Jag har inga barn, har tänkt på att skaffa flera gånger, men ärligt talat har jag aldrig sett ett enda barn som varit tillräckligt snyggt för att jag skulle vilja ha ett likadant, sedan blir de ofta så himla fula när de blir gamla. Om jag skaffar barn skall det vara ganska litet och snyggt och lätt att dölja om det inte passar sig att ha framme på t.ex anställningsintervju eller fest
skogstroll
07-03-2008, 10:16
CITAT (AnnammA @ 07-03-2008, 10:14)  Några barn finns det inte, och det blir nog inte heller några, fastän jag försökte på mig en hemmagjord i tonåren... hemmagjord ja det hade ju vart ovanligt
AnnammA
07-03-2008, 10:21
Det här var roligt!
skogstroll
07-03-2008, 10:25
CITAT (16kvm stor balkong @ 07-03-2008, 10:15)  Vit och grårandigt? Variant på mina barn.... Jag har inga barn, har tänkt på att skaffa flera gånger, men ärligt talat har jag aldrig sett ett enda barn som varit tillräckligt snyggt för att jag skulle vilja ha ett likadant, sedan blir de ofta så himla fula när de blir gamla. Om jag skaffar barn skall det vara ganska litet och snyggt och lätt att dölja om det inte passar sig att ha framme på t.ex anställningsintervju eller fest ja men du vet det går att fräscha upp ungarna om de bleknat och börjat bli gamla o fula  det kan göra lite ont på dem men vadå bara man slipper skämmas för dem på stranden! man kan göra nån sån där cover-up eller vad det heter oxå om man helt tröttnat på hur de ser ut. Det är ju inte säkert de blev som man tänkte sej
160kvm stort hus
07-03-2008, 10:26
"Jag bara ringer till hjälpmedelscentralen och säger att jag glömt bort var jag ställt mina kryckkäppar, bockar, griptänger och rullatorer, och alltid är där någon snäll själ som förbarmar sig över mitt öde, och kommer hem och laddar förrådet."Stackarn har ju blivit glömsk...")" Aj aj aj, skrattkramp!!
Hej!
Jag heter Alice Johansson/Larsson/Göransson och bor, nja där är jag inte riktigt säker med tror att det är Stationen. Jag är en pigg 75-åring som driver en nedlagt klädaffär för män. På fritiden älskar jag att följa med i politiska debatter och det finns väl ingenting som går upp mot en riktigt stoor hög med strykkläder eller en överfull diskbänk. Några barn har jag inte, men var lite sugen på att skaffa ett men det har aldrig blivit av, än iaf. Höll på att glömma att jag har ju faktiskt haft några, fast dom försvann så fort när dom blev blöta. Håret är för tillfället riktigt läckert, rutigt i svart-vitt-grått och ögonen är mörkgråa. Älskar att lyssna på experimentelljazz och death metal och favoritartisten är...Kent.
160kvm stort hus
07-03-2008, 10:33
"Höll på att glömma att jag har ju faktiskt haft några, fast dom försvann så fort när dom blev blöta."
Me hua va hemskt... *S*
skogstroll
07-03-2008, 10:35
Är ju rätt perfekt egentligen, tillfälliga ungar! Bara att gnugga på lite (?) så har man ett gäng  (gud jag skulle aldrig druckit den där Red Bullen i morse jag kan inte sluta skratta)
Lemonne
07-03-2008, 10:38
CITAT (AnnammA @ 07-03-2008, 10:14)  Hej!
Jag heter Maj Gustafsson, och blir 82 år till julen.Inne i Kristianstad bor jag, och arbetar vid järnvägen, samtidigt som jag har en vvsfirma. Jag är överförtjust i ishockey och fotboll. Faktiskt en av de äldsta fotbollshuliganerna, men tyvärr tyckte ordningsmakten jag var för gammal för att ta in vid senaste upploppet, fastän det var jag, som höll med tillhyggena.(Jag bara ringer till hjälpmedelscentralen och säger att jag glömt bort var jag ställt mina kryckkäppar, bockar, griptänger och rullatorer, och alltid är där någon snäll själ som förbarmar sig över mitt öde, och kommer hem och laddar förrådet."Stackarn har ju blivit glömsk...")Några barn finns det inte, och det blir nog inte heller några, fastän jag försökte på mig en hemmagjord i tonåren...Som tur var blev det inget av det... Svarthårig och svarta ögon -farliga Maja - det är jag! Dansbandsmusik -ratatatata - åh vad jag vurmar för det, men det är Magnus Uggla som är min stora idol, lite min förebild i min livsstil.  Jag tror jag skrattar ihjäl mig!! Fotbollshuligan, jo jag tackar!!
*Ulrica*
07-03-2008, 10:39
CITAT (Lemonne @ 07-03-2008, 10:08)  Jag har ett barn som jag ritat själv  Jag har också ritat två av mina barn själv! Den tredje har ett polsk frimärke som förlaga! Här är en bild på mitt största barn, egen design! (passande med blomsterrabatt på en trädgårdsälskare): [attachment=14611:tatuering.jpg]
Försöker då......
Jag heter Josefine Sundin och är 69 år. Arbetar som bagare och busschaufför.
Bor i Grisslehamn.
Jag älskar att vara på höga höjder och åka med i överfulla bussar i full fart på serpentinvägar.
Då jag är djurvän så gillar jag skarpt den snygga spanska snigeln som så duktigt förökar sig i min trädgård.
Har inga barn och tänker inte heller skaffa några.
Har beige sammetshår, och blågrå ögonfärg.
Favoritmusik är opera, dragspel och nyckelharpa.
Min stora idol var och är fortfarande Sten Broman ( Kontrapunkt) men min favoritartist är Amanda Jenssen.
Aqvakul
07-03-2008, 10:53
Hej! Jag heter Thorvald Hamilton. Jag bor i Berlin och är 86 år gammal. Mitt yrke är ingenjör och jag har jobbat på ett av Berlins största tryckerier. Har också gjort en del försök att etablera mig som affärsman i USA, men det har inte varit någon framgång. Jag har tyvärr större skulder än tillgångar. Mina stora intressen i livet är att brodera och att stryka. Några barn har jag inte och det lär knappast bli några heller. Jag är blåhårig, vilket matchar mina blå ögon. Jag älskar dansbandsmusik, särskilt "de sista ljuva åren" och allt med riktigt mycket "hjärta och smärta". Min favoritartist är Ted Gärdestad. (jättekul idé)
Chamomille
07-03-2008, 10:54
Hej!
Jag heter Eva och i efternamn heter jag nog Alestedt tror jag. Jag tror att jag bor i Tyresö Centrum eller så kan det vara Gullmarsplan eller Tyresö Slott. Pigg men lat 61 åring är jag. Just nu vet jag inte vad jag arbetar med så det verkar dumt att ställa klockan på morronen. Största intressena är att jobba (vart?) och att städa. Jag har inga barn men jag hade ett tillfälligt när jag var i Thailand, men det skrapade jag av mig på flygplanet hem. Mitt hår är gråspräckligt med några nitar i. Ögonen är gråvit-spräckliga med målarfärgsfläckar på. Jag älskar hiphop och opera men favvislåten är signaturmelodin till melodikrysset.
Nu ska vi se
Jag heter PiaLotta Johansson och bor vid treriksröset, jag är 98 år och har 23 barn och några till på väg, ingen av ungarna har flyttat hemifrån. Jag gillar att arbeta och gör det gärna 26 timmar om dygnet, helst tvätta golv och dammsuga det gör jag flera gånger om dan. Jag har gult hår, gula tänder och vattniga ögon Musik lyssnar jag aldrig på, ungarna tjatar så man kan inte lyssna ändå och skulle jag lyssna på något är det absolut Tommas Dileva han och jag är som tvillingar.
Bettis var har du gjort av alla de barnen
AnnammA
07-03-2008, 11:10
CITAT (Aqvakul @ 07-03-2008, 10:53)  Hej! Jag heter Thorvald Hamilton. Jag bor i Berlin och är 86 år gammal. Mitt yrke är ingenjör och jag har jobbat på ett av Berlins största tryckerier. Har också gjort en del försök att etablera mig som affärsman i USA, men det har inte varit någon framgång. Jag har tyvärr större skulder än tillgångar. Mina stora intressen i livet är att brodera och att stryka. Några barn har jag inte och det lär knappast bli några heller. Jag är blåhårig, vilket matchar mina blå ögon. Jag älskar dansbandsmusik, särskilt "de sista ljuva åren" och allt med riktigt mycket "hjärta och smärta". Min favoritartist är Ted Gärdestad. (jättekul idé)  Vi diggar tydligen samma musik...Wow!
*Ulrica*
07-03-2008, 11:10
CITAT (Bettis @ 07-03-2008, 10:55)  har 23 barn och några till på väg Wow! Det var en del! Kunde jag inte tro faktiskt... Har du någon bild på någon av dina små raringar?
skogstroll
07-03-2008, 11:11
CITAT (Chamomille @ 07-03-2008, 10:54)  Hej!
Jag heter Camilla och i efternamn heter jag nog Alestedt tror jag. Jag tror att jag bor i Tyresö Centrum eller så kan det vara Gullmarsplan eller Tyresö Slott. Pigg men lat 61 åring är jag. Just nu vet jag inte vad jag arbetar med så det verkar dumt att ställa klockan på morronen. Största intressena är att jobba (vart?) och att städa. Jag har inga barn men jag hade ett tillfälligt när jag var i Thailand, men det skrapade jag av mig på flygplanet hem. Mitt hår är gråspräckligt med några nitar i. Ögonen är gråvit-spräckliga med målarfärgsfläckar på. Jag älskar hiphop och opera men favvislåten är signaturmelodin till melodikrysset.  gör det inte ont å ha nitar i huvvet? Gullmarsplan aha då kanske vi bor i närheten av varann?
AnnammA
07-03-2008, 11:12
CITAT (Bettis @ 07-03-2008, 10:55)  Nu ska vi se
Jag heter PiaLotta Johansson och bor vid treriksröset, jag är 98 år och har 23 barn och några till på väg, ingen av ungarna har flyttat hemifrån. Jag gillar att arbeta och gör det gärna 26 timmar om dygnet, helst tvätta golv och dammsuga det gör jag flera gånger om dan. Jag har gult hår, gula tänder och vattniga ögon Musik lyssnar jag aldrig på, ungarna tjatar så man kan inte lyssna ändå och skulle jag lyssna på något är det absolut Tommas Dileva han och jag är som tvillingar. Är du nyduschad, eller???
Chamomille
07-03-2008, 11:14
CITAT (skogstroll @ 07-03-2008, 11:11)   gör det inte ont å ha nitar i huvvet? Gullmarsplan aha då kanske vi bor i närheten av varann?   Jo dom kan klia lite. Ja. Om jag bor i Gullmarsplan så kanske vi ses nån dag!
CITAT (skogstroll @ 07-03-2008, 10:35)  Är ju rätt perfekt egentligen, tillfälliga ungar! Bara att gnugga på lite (?) så har man ett gäng  (gud jag skulle aldrig druckit den där Red Bullen i morse jag kan inte sluta skratta) Visst är det, tröttnar man på dom så är det bara att tvätta och skrapa bort dom
skogstroll
07-03-2008, 11:17
ja och sen kan man fixa nya snyggare igen nån dag när man har lite tråkigt
aanderss
07-03-2008, 11:32
jag heter hans nilsson och jag bor på nya stationen och jag är död men jag jobbade som misslyckad trädgårdsmästare för konkurenterna var för biliga men jag tog sedan jobb som snickare. Mitt sotora intresse var att knypla men jag fick göra de själv för några barn fick jag inte. Jag hadde grönt hår och svarta ögon. Jag älskade pavarotti men min favoritartist var arne weise
 Jaha...jag heter Eva Westerberg och jag minns inte var jag bor men jag tror att det är mellan Luleå och Luleå flygplats  Jag är 60 år gammal och yrkesmilitär. Mina intressen är att se sport på TV. Har ett barn. Min hårfärg är brunbeige och mina ögon är svarta med en vit rand  Min musiksmak är skrällig hiphop och min favvoartist är Carola (hennes vaggvise-CD  )
Gunilla T
07-03-2008, 12:08
Jag heter Maggan Andersson och är 84 år.
Jag bor i ..hmm..kommer inte riktigt ihåg men på hemmet i ...Sverige är det i alla fall.
Egentligen är jag fiskare men på äldre dar har jag mer och mer tröttnat på firrarna så nu läser jag manualer dagarna i ända. Älskar manualer till tekniska prylar.
Skall skicka i min CV i morron till kommunens dataenhet, det är ju arbetslinjen som gäller numera och inte vill jag leva i utanförskap.
Några barn har jag inte men nog skulle jag kunna tänka mig några men gubbarna här på hemmet verkar inte vara intresserade...SKITGUBBAR!
Ögonen har samma färg som nötta och skitiga jeans, sådär vattnigt blåaktiga och håret är violett, mera åt plommon hållet till. Inte så snyggt, jag vet, men jag tog fel tub senast vid hårfärgningen...ser inte så bra numera.
Jag äälskar kammarmusik och Arne Rosenkvist men favoritartisten är nog ändå Björn Afzelius.
160kvm stort hus
07-03-2008, 12:10
Åh jösses, arbetskamraterna tror att jag blivit helt galen nu när jag ligger dubbelvikt över skrivbordet och skrattar tills jag får andnöd.
CITAT (Wilmer @ 07-03-2008, 11:07)  Bettis var har du gjort av alla de barnen  Dom är här överallt
Ok, då gör jag ett försök... Jag heter AnnChristin Lundin, är 75 år gammal och bor på centralen i Göteborg. Jag jobbar som lots i Ålands skärgård, och jag älskar sport, speciellt fotboll. Det kan jag gå igång ordentligt på! Är även väldigt fötjust i att städa och att plocka ur diskmaskinen. Övertid kan jag gärna ställa upp på 7 dagar i veckan. Jag har ett barn, och det kan vara ett till på gång, ingenting är ju omöjligt fast man är 75... Min hårfärg är urtvättat beige, med färgfläckar som inte går att få bort. Ögonen är svarta med lite silver trådar i. Älskar dansbandsmusik, favoritartist är annars Madonna.
 Silvertrådar i ögonen! CITAT jag heter hans nilsson och jag bor på nya stationen och jag är död men jag jobbade som misslyckad trädgårdsmästare för konkurenterna var för biliga men jag tog sedan jobb som snickare. Mitt sotora intresse var att knypla men jag fick göra de själv för några barn fick jag inte. Jag hadde grönt hår och svarta ögon. Jag älskade pavarotti men min favoritartist var arne weise WOW, det visste jag inte om dig, du gillar att knyppla
skogstroll
07-03-2008, 12:49
CITAT (16kvm stor balkong @ 07-03-2008, 12:10)  Åh jösses, arbetskamraterna tror att jag blivit helt galen nu när jag ligger dubbelvikt över skrivbordet och skrattar tills jag får andnöd. samma här de undrar om jag är full
 Tur att jag sitter ensam............
Monica i Nässjö
07-03-2008, 13:11
Hej alla, här har ni mig. Jag heter alltså Annelie Karlsson och är 75 år. Jag bor på Märsta station, tredje bänken från vänster. Jag kommer faktiskt inte ihåg var jag jobbar men jag har en svag aning om att det är på ett kontor. Det jag älskar mest av allt är att få rengöra avlopp. Tänk bara att få köra ner fingrarna och gräva runt. Mums! Att gå till tandläkaren är inte dumt det heller. Barn har jag inga men ibland har jag funderat på att skaffa mig en smal unge som kan springa mig runt benen, ja runt ankeln alltså. Men jag är nog för gammal för barn.
Mina ögon är vita, ja inte bara vitan då, och håret är egentligen blått. Men det ser mest gråbrunt ut nu eftersom det är så smutsigt och fullt av jord. Jag ids inte tvätta det mer än några gånger om året eftersom det ändå blir smutsigt på en gång igen. Och den musik jag gillar allra mest, det måste vara sådan där exprimentell modern. Ni vet sån där som man inte fattar någonting av. Favoritartist är Marie Lindberg.
Gunilla T
07-03-2008, 13:17
Alltså...om ni skrattar åt mitt plommonfärgade hår så kan jag berätta att för två år sedan till julen ...när jag skulle göra mig fin, då tog jag hårborttagningsmedlet i stället för hårfärgstuben.
Hur kul va´det tror ni??...till julen och allt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|