Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Saker som äter t ex grodor..., Lite diverse, djur med fixeringsbilder :)
          L8 B.
          Inlägg 09-03-2008, 16:24
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 212
          Medlem nr: 1 220

Hej igen!
          Lite bilder på andra djurgrupper...

fixerbilder - var är djuret...
          a)

b)

--------------------
          Charlotta i Tumba

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          L8 B.
          Inlägg 09-03-2008, 17:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 212
          Medlem nr: 1 220

Angående orm (Väster- och norrbotten), vi brukar i arbetslaget kolla hur många av huggisarna som är a) svarta b) med mönster (bruna) c) gråaktiga med och utan mönster. De första åren 1990-talets början var det flest brunaktiga men nu är det nästan bara helsvarta och ljust grå med tydligt zigzag mönster. I somras såg den största orm jag sett i Sverige den var betydligt längre än en meter (under 1,5) och tämligen tjock. Den låg på vägen och jag gick ut för att fota den, men som en oljad blixt (mitt i den varma sommarn) for den iväg ner i diket. men jag såg den, så jag kastade iväg en kotte mot den för att se om den kunde komma fram igen. Jo, jag vet det var onödigt att stressa den, men jag bara gjorde. Kan dock säga att jag inte kommer att göra om det för ormen "hoppade" flera decimeter upp i luften flera gånger och snirklade och studsade säkert en halv minut. Det var läbbigt att se - jag tror inte att jag skadade dem men den blev helt klart förbannad. Så skagig åkte jag därifrån och hem, utan foton på "jätte-ormen".

--------------------
          Charlotta i Tumba

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 15-08-2025, 18:54

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon