Jag fick aldrig något förnamn så alla brukar kalla mej för enbart Gustavson.Bor i en hållplatskur på Södra Grevrosengatan, granne med sjukhuset vilket är väldigt praktiskt om man skulle bli sjuk. Men eftersom jag avled för ungefär 8 år sedan så slipper jag förhoppningsvis gå dit !
Jag är klensmed med egen smedja i Danmark , lite långt till jobbet kanske , men har vant mej. Jag skor hästar, smider grindar, lyktor , trappräcken mmm.
Mitt största intresse är havregrynsgröt , är en ivrig samlare. Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på gröten !

Blir så lycklig då !
Jag har inga barn och har aldrig ens funderat på att skaffa mej några ! De är fula , dyra och gör ont att skaffa sig ! Och tänk om man ångrar sig sen, då är det vansinnigt dyrt att få dom borttagna på sjukhuset ! Fast jag slipper ju dyra och långa resor , så jag kommer ju lite billigare undan. Men ju mer jag tänker på det ju säkrare blir jag att jag aldrig vill ha några barn !!!
Mitt hår har med åren blivit grått med klarblåa smala ränder och på vänster sida (min vänstra alltså) är det en blårandig svamp och en fågel. Och ögonen är helvita med några rödbetsfläckar , funderar på att färga dom i någon annan färg. Kan man göra det i tvättmaskinen tro ?
Jag älskar House och Hipphop och min favoritartist är Exquisit Debonair, även kallad Bonnie. Det är verkligen riv i henne ! Jag kan nog ordna en autograf (till ett billigt pris) om någon är intresserad
Redigerat av Blomstertanten: 09-03-2008, 17:56